رهبر معظم انقلاب در خصوص بررسی میدانی مصوبات بشاگرد/ ترسیم در سفرهای روستایی دستورات ویژه ای صادر کردند.


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908677

مخبر گفت: در خصوص بشاگرد نهادهای مختلف در کنار دولت کارهای خوبی برای این شهرستان انجام داده اند، مقام معظم رهبری نیز در خصوص بشاگرد دستورات ویژه ای دارند و در سفر به این شهرستان شرایط بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. ساخته شود.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ دکتر محمد محبر پس از ورود به بندرعباس اظهار داشت: یک سری تصمیمات در تهران در خصوص استان ها در حال انجام است و این تصمیمات باید در صحنه بررسی شود.

وی افزود: در این بررسی ها مسائل و مشکلات این تصمیمات احصا و در نهایت بررسی می شود تا تاییدیه ها شکل عملی به خود بگیرد.

معاون اول رئیس جمهور درباره سفر به بشاگرد نیز گفت: در خصوص بشاگرد نهادهای مختلفی در کنار دولت کارهای خوبی برای این شهرستان انجام داده اند. لازم پذیرفته می شود.

لازم به ذکر است معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان به شهرستان بشاگرد سفر می کند و ضمن دیدار با مردم روستای بندنار و خمینی شهر پروژه های متعددی را در این شهرستان افتتاح می کند.


بازدید از گمرک و بندر شهید رجایی و نحوه ترخیص کالاهای ضروری از این بندر مهم، حضور در شورای اداری استان، افتتاح ویدئو کنفرانس پروژه‌های کشتی هفتم و هشتم و تصاحب بندر پتروشیمی لورج پارسیان از دیگر برنامه‌های دکتر است. سفر محبر به استان هرمزگان.


4e52e71c 0645 46f5 9dff c59e11027b8a خبر خاکستری


افتتاح یک دبستان و دو خوابگاه در شهر بشاگرد

دکتر محمد محبر در سفر به استان هرمزگان دبستان شهید محسن فخری زاده (برکت) را با زیربنای 300 متر مربع و سه کلاس درس در روستای بندر و دو خوابگاه در منطقه خمین این شهرستان افتتاح کرد.

لازم به ذکر است این مدارس و خوابگاه ها از جمله دستورات مقام معظم رهبری برای کمک به شهرستان بشاگرد بود که امروز با حضور دکتر محبر به بهره برداری رسید.

دبستان برکت (شهید فخری زاده) در 300 متر مربع با سه کلاس درس و فضای اضافی شامل آزمایشگاه، سالن چند منظوره و کتابخانه با اعتباری بالغ بر 2340 میلیارد تومان در روستای بندرنار احداث شد.

خوابگاه دخترانه دو طبقه 1585 متری به صورت اسکلت فلزی با ظرفیت 200 دانشجو و 1450 مترمربع خوابگاه دو طبقه پسرانه با سیستم ICF با ظرفیت 200 دانشجو در منطقه خمین شهرستان بشاگرد به مدت 15 ماه توسط گروه جهادی آل یاسین ساخته شد و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آن را تجهیز کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید