باید زمینه تفرقه در جامعه از بین برود پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت مسلمانان در مقابل استکبار است.

ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792149

مولوی حسینی با بیان اینکه باید اساس تفرقه در جامعه برداشته شود، گفت: شیعه و سنی با پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمن موفق عمل می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در گفت و گو با خبرنگار خاورستان با اشاره به سخنان تفرقه انگیز مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر گفت: در این شرایط مسلمانان و شیعیان نباید جدا از هم صحبت کنند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن مبنی بر «اطاعت از خدا و اطاعت از پیامبر و بدون تفرقه» گفت: مسلمانان باید از خدا و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم اطاعت کنند و به دستورات آن حضرت عمل کنند. قرآن و جدا نشوید.»

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا تفرقه و مبارزه را عامل از بین بردن هیبت، عظمت و قدرت مسلمانان در جهان می داند و می افزاید: متاسفانه دشمن در سایه تفرقه به اهداف شوم خود می رسد. “

مولوی حسینی گفت: همه ما مسلمانان با قبله و پیامبر و قرآن زندگی می کنیم، با همدیگر و برادری زندگی می کنیم و نیازی به گفتن سخنان تفرقه انگیز در جامعه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است در زیر مجموعه ها بین همه مجتهدان اختلاف جزئی وجود داشته باشد اما در اصل همه ما یکی هستیم.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه همه ما مسلمانان باید در مقابل دشمنان اصلی خود یعنی آمریکا و اسرائیل پیشه مشترک داشته باشیم، گفت: این دشمنان از تفرقه بین مسلمانان برخوردارند، بنابراین باید زمینه تفرقه در جامعه فراهم شود. حذف شود.»

مولوی حسینی یادآور شد: نباید از دشمنان عذرخواهی کنیم که با تفرقه مسلمانان را نابود کردیم.

وی با اشاره به مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مواجهه با دشمنان، گفت: دشمن مدام در حال توطئه و استدلال است که مقام معظم رهبری با مواضع حکیمانه خود جامعه را در مسیر درست هدایت می کنند. “

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب همواره خواستار وحدت به موقع همه اقوام و مذاهب هستند، افزود: با دستورات حکیمانه ایشان، دشمنان هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

مولوی حسینی یادآور شد: شیعه و سنی به داشتن رهبری آگاه و مدبر افتخار می کنند و تا زمانی که ما زنده هستیم همه به دستورات رهبر معظم انقلاب عمل می کنند و این مهم ترین اصل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید