فرماندهی ارتش مستقیماً از سوی ولی خداست/ بسیجی باید به دستورات و دستورات او عمل کند.


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914738

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ویژگی اصلی سپاه و بسیج این است که مستقیماً از سوی خداوند فرماندهی می شود و هدف اصلی بسیج باید اطاعت از دستورات و دستورات ولی امر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر، دادستان، جمعی از مسئولان و کارکنان اتاق محاسبات برگزار شد.

سردار فدوی در این مراسم گفت: تقدیم صدها هزار شهید در لباس بسیجی و سپاهی گواه محکمی بر این است که بسیجی و تفکر جهادی بر عهد پاسداری و پاسداری از انقلاب اسلامی استوار است. نهایت قدرت.”

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ویژگی اصلی سپاه و بسیج این است که مستقیماً از جانب خداوند فرماندهی می شود و هدف اصلی بسیج باید اطاعت از دستورات و دستورات ولی امر باشد. در عین حال اگرچه برخی از مسئولان و کارمندان کشورمان اصل دوم و سوم قانون اساسی را خوانده اند، اما بسیاری از مشکلات این است که متأسفانه این افراد از وظیفه خود یعنی اطاعت از دستور، اما دستور کوتاهی کرده اند. و به جای اینکه راه بهشت ​​را بروند، راه جهنم را می روند.

سردار فدوی با قدردانی از اهمیت دیوان محاسبات تصریح کرد: دیوان محاسبات به تنهایی در قضاوت یک کشور محسوب می شود. دامنه وظایف و دامنه مسئولیت های این نهاد نظارتی به حدی است که اهمیت آن را دو چندان می کند. تجلیل بی نظیری که حضرت آقا در ابتدا از دیوان محاسبات فرمودند به این معناست که اگر فردی بخواهد تخلفی انجام دهد، نظارت جمعی شما در این نهاد قبل از وقوع تخلف از وقوع آن جلوگیری می کند.

وی با تحلیل وضعیت اقتصادی کشور گفت: متأسفانه در مقطعی از تاریخ جمهوری اسلامی برخی از مسئولان با بی توجهی به آموزه های اسلامی در مورد اقتصاد، نسخه غربی سرمایه داری را پذیرفتند و حتی رسما معتقد بودند که چنین نخواهد شد. اگر مردم در زیر چرخ های توسعه له شوند مشکل ساز می شود!

سردار فدوی در پایان تصریح کرد: دشمن مبارز از نخستین ساعات پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز حتی یک لحظه دست از تلاش بر ضد نظام اسلامی برنداشته و انواع ترفندها را از جنگ سنگین نظامی گرفته تا جنگ نرم تبلیغاتی، علیه جمهوری اسلامی، الحمدلله، هیچ موفقیتی نداشته و جبهه حق همواره در برابر جبهه باطل به رهبری شیطان بزرگ آمریکا پیروز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید