نماینده ولی فقیه در سپاه: آمریکا نگران است ایران دستور تشکیل حزب الله در لندن و واشنگتن را بدهد/ این شورش باید برای بیرون آمدن ویروس ها اتفاق می افتاد/ هر یک از جانبازان انقلاب باید بتوانند چند بسیجی را انقلابی تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه: آمریکا نگران است ایران دستور تشکیل حزب الله در لندن و واشنگتن را بدهد/ این شورش باید برای بیرون آمدن ویروس ها اتفاق می افتاد/ هر یک از جانبازان انقلاب باید بتوانند چند بسیجی را انقلابی تربیت کنند.

روز جدید نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب به دلیل زنده بودن دشمن دارد، گفت: آمریکایی ها تشخیص می دهند که این انقلاب هر روز در حال پیشرفت است و از سوی دیگر مجبور به عقب نشینی از مواضع خود و حتی عقب نشینی می شوند. نگران باشید که ایران ممکن است دستور ایجاد حزب الله در لندن و واشنگتن را صادر کند.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (شنبه) در اجتماع پیشکسوتان سپاه در تهران درباره اغتشاش اخیر اظهار داشت: این اغتشاش باید اتفاق می افتاد تا ویروس ها سرایت کنند. بیا بیرون. . زیرا برخی از املاک کشور مانند شورش 88 در این شورش افتادند، اما مردم ثابت قدم ماندند و دلبستگی خود را به نظام ثابت کردند.

به گزارش فارس حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: اکنون باید این قیام را مانند قیام های گذشته خنثی کنیم و بهترین کار در این زمینه استفاده از تبیین جهاد است. در این جهاد باید روشن کنیم که این قیام کار آمریکاست. چرا که در یک سال اخیر هدف خود را براندازی نظام دینی ایران به هر قیمتی اعلام کرده و راهکارهای متعددی برای این امر تعریف کرده اند.

وی افزود: توسعه اقدامات خرابکارانه و پشتیبانی همزمان از شورشیان، تقویت حملات سایبری، عملیات نظامی همزمان در سوریه، استفاده از خشم مردم، موضوع تبدیل حجاب به مرکز ثقل عملیات اجرایی، تشکیل اتاق نظامی در داخل ایران، نیاز به ارتباطات سلولی بین رهبران، ارائه راهکار برای ساخت مواد منفجره در ایران، ایجاد خبر و نفرت مردم از نظام و سلب امنیت بسیج و فرج از راهکارهای دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه، سوء استفاده دشمن از افکار افرادی چون سعید حجاریان و مصطفی تاج زاده در حوزه حجاب و مسائل زنان را از دیگر راهبردهای دشمن برای آسیب رساندن به نظام اسلامی برشمرد.

خجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اظهار داشت: آمریکا کارگردان، طراح و فرمانده این قیام‌ها است. بنابراین این جوانانی که به خیابان می آیند و علیه نظام اقدام می کنند باید بدانند که در حال تبدیل شدن به بازیگر آمریکایی هستند. این را دشمنان از وقایع ابتدای اسلام آموختند. زیرا می گویند کفار و مشرکان هرگز نمی توانند اسلام را بپذیرند، اما مسلمانان از یاران پیامبر(ص) اسلام را می پذیرند. بنابراین، امروز آمریکایی ها به دنبال همین هستند.

وی همچنین تصریح کرد: از زمانی که انقلاب زنده است، دشمنانی دارد. آمریکایی ها اعتراف می کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشرفت است و در مقابل مجبور به تسلیم شدن هستند. اگرچه این انقلاب در گذشته و گاه امروز با مشکلات اقتصادی مواجه بوده و حکومت داری بدی داشته است و پشت مردم زیر فشار اقتصادی خم شده است، اما همین کمر خمیده ستونی می شود که باید در مقابل آمریکا بایستد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز در جبهه استکبار آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای عربی وابسته به آنها، خودشیفتگان داخلی، منافقین، منافقین، دمکرات ها و برخی منفعلان داخلی حضور دارند، اما جدا از اینها. ما باید نسبت به ریاکاری جدید بسیار هوشیار باشیم. این ریاکاری جدید باید در چنین شورش هایی آشکار شود. دیگر فرقی نمی‌کند که ریاکاری جدی در لباس روحانیت باشد، استاد دانشگاه یا مجریان.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه در فتنه 88 بسیاری از اموال به دست عموم مردم افتاد افزود: اگرچه دشمنان ما جنگ احزاب را علیه ما به راه انداختند اما مردم کشور ما باید بدانند که مردم مدینه در زمان پیامبر اسلام(ص) (ص) و عراق در زمان علی بن ابیطالب (علیه السلام) نیستند، اما مردمی هستند که در حمایت از نظام ثابت قدم هستند. البته از سوی دیگر رژیمی که امروز می خواست نیل را به فرات برساند تنها به دنبال حفظ موجودیت خود است و از سوی دیگر آمریکایی ها نیز نگران هستند که ایران دستور تشکیل حزب الله در لندن و واشنگتن را صادر کند. .

وی با اشاره به اینکه هر یک از پیشکسوتان سپاه باید بتواند چند بسیجی را به سبک انقلابی تربیت کند، گفت: یک جایی با یک رهبر زن، یک برادر پاسدار و یک دانشجوی بسیجی که می خواست جلوی شعار دادن آنها را بگیرد. تیر خوردند.» این نمی تواند باعث شکست این انقلاب شود، زیرا معتقدیم شهادت «در پیشگاه پروردگارمان» است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار در فتنه 88 با حمله به مقدسات و امروز نیز با آتش زدن قرآن و خیمه گاه آخرین گلوله را دریافت کرد. امام حسین (ع)، مخالفان به مرگ خود سرعت بخشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید