اتفاق عجیبی در بازی استقلال افتاد؛ این فقط در ایران اتفاق می افتد

اتفاق عجیبی در بازی استقلال افتاد؛  این فقط در ایران اتفاق می افتد

نکته عجیب در بازی های دوستانه اعلام امتیازهای مختلف از سوی تیم هاست! به عنوان مثال استقلالی ها با گل های محمد محبی و امیرعلی صادقی اعلام کردند که با گل های محمد محبی و امیرعلی صادقی 2 بر صفر مقابل سامیت پیروز شده اند اما کانال رسمی باشگاه سامیت تهران که از تیم های دسته سومی محسوب می شود، مدعی شد که با یک نتیجه به استقلال باختند. گل او سه بار گل زده و به دروازه این تیم ضربه زده است!

این یک بار دیگر به شیوه ای جدید اتفاق افتاد. در بازی تراکتور و نود ارومیه. در حالی که باشگاه تراکتورسازی مدعی بود این تیم در دومین دیدار خود مقابل نود ارومیه دو گل به ثمر رسانده است، باشگاه نود ارومیه اعلام کرد این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیده و از این عملکرد و این نتیجه تیم خود تمجید کرد.

سرمربی تراکتورسازی گفت: دو بازی تدارکاتی با نود انجام دادیم که اولی را 6-1 بردیم و بازی دوم را 2-0 کردیم. نمی‌دانم چرا باشگاه نه چنین ادعایی می‌کند، اما فیلم‌هایی از بازی وجود دارد و به نظر من کمی شیطنت‌آمیز است.

جالب اینجاست که باشگاه استقلال به ادعای باشگاه سران واکنشی نشان نداده و به نظر می رسد این ادعا برایشان مهم نبوده است. دیروز حتی از شکست تیم دانشجویان خبر دادند و نشان دادند که از پوشش مناسب حتی شکست ها در بازی های دوستانه هم ابایی ندارند.

در عصر ارتباطات و هزاره سوم به نظر می رسد چنین اتفاقاتی فقط در فوتبال ایران رخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید