اتفاق عجیبی برای ستاره استقلال در دیدار با یک هوادار افتاد

اتفاق عجیبی برای ستاره استقلال در دیدار با یک هوادار افتاد

در دقایق پایانی دیدار تیم های استقلال و هوادار، مهدی کایدی که در دقیقه 75 یک پنالتی برای تیمش به ثمر رسانده بود، بار دیگر در محوطه جریمه توسط مدافعان تیم هوادار به زمین کشیده شد. مهدی کایدی که قبل از آن یک گل و 9 گل زده بود، یک پاس گل داد و یک پنالتی دیگر برای تیمش گرفت، تصمیم گرفت خودش این پنالتی را بزند.

این بازیکن که با یک گل در این بازی 9 گل به ثمر رساند می توانست دهمین گل خود را در همان بازی به ثمر برساند تا به رضا اسعدی، مهاجم تراکتورسازی و آقای گل فعلی لیگ برتر نزدیک شود، اما این اتفاق نیفتاد.

جالب‌تر اینکه تصاویر حاشیه‌ای – از روی نیمکت استقلال – نشان می‌دهد که ریکاردو ساپینتو به نفع مهدی کایدی به‌خاطر عملکرد خوبش در روزی که یک گل، یک پاس گل و دو پنالتی زده بود، پنالتی را به عنوان پاداشی به ثمر رساند. برای استقلال می خواست آن را بدهد اما صدای مردم حاضر در سکوها مانع از این شد!

انتشار فیلم هایی بعد از بازی که مردم از مهدی کایدی می خواستند پنالتی سیدحسین حسینی را بگیرد، ماجرای آخرین پنالتی بازی استقلال را با هواداران عجیب تر از قبل کرد. اینکه دروازه بان استقلال به کاندیدای مورد علاقه هواداران برای زدن پنالتی تبدیل شد و شعار «سید بازنه بده» از سکوها به گوش می رسید. مهدی کایدی به این درخواست هواداران پاسخ داد و به حسین حسینی که توپ را در دستانش بود، داد تا دروازه بان استقلال را برای پنالتی زدن شوت کند. پنالتی که شایعات زیادی را به همراه داشت و تقریبا اکثر اعضای این تیم مجبور شدند در پایان بازی بابت این گل عذرخواهی کنند و یا حداقل توضیحاتی در خصوص دلیل اعلام پنالتی بدهند. ضربه ای که حسینی آن را تبدیل به گل کرد. با این حال کادر فنی تیم هواداری این اقدام بازیکنان استقلال را تحقیرآمیز می داند.

اما هیاهوی ناگهانی هواداران برای این پنالتی باعث شد کایدی در روزهای حساس پایانی فصل 10 گل به ثمر برساند. در شرایطی که استقلال تنها چهار بازی تا پایان مسابقات باقی مانده است، این پنالتی – در صورت گل شدن – می تواند شانس مهدی کایدی را برای رسیدن به آقای گل افزایش دهد تا به مجموعه موفقیت های او در این فصل بیفزاید.

دیدگاهتان را بنویسید