اتفاق عجیبی برای ستاره تیم ملی پرسپولیس افتاد

اتفاق عجیبی برای ستاره تیم ملی پرسپولیس افتاد

دروازه بان پرسپولیس که بهترین دروازه بان این فصل لیگ بود و بیشترین کلین شیت را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است بتواند در دو بازی اخیر لیگ و با بسته نگه داشتن دروازه همراه با کسب دستکش طلا به تیمش کمک کند. این ستاره پرسپولیس یکی است. از مهره های تاثیرگذار یحیی گل محمدی در این فصل سرخ پوشان و این دروازه بان پس از دو فصل جدایی از جمع سرخ پوشان انگیزه زیادی برای بازگشت به پرسپولیس دارد و بار دیگر درخشش خود را در این تیم به نمایش گذاشت و مدافع شایسته ای بود که نگهبانی از قرمزها داشت. هدف.

بیرانوند که به دلیل خوشحالی پس از سوت پایان دربی و البته پرداخت 300 میلیون تومان جریمه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به محرومیت مشروط محکوم شد، تحت هیچ شرایطی نمی خواهد محروم شود و می خواهد. تا تمام حواسش را معطوف بازی های مهم کند.مکان قبل از پرسپولیس. با این حال، انتشار توییت دیروز او تا حدودی بحث برانگیز بود. در این توییت جمله عجیبی نوشته شده بود که منتسب به بیرانوند شد که واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.

این توییت می گوید: چرا وقتی پرسپولیس به بالای جدول می رسد خیلی ها می خواهند آن را آسفالت کنند؟ ما فقط به آن لبخند می زنیم. این توییت که حاشیه ساز شد به سختی از دروازه بانی باتجربه ای مثل بیرانوند بود. به خصوص که علیرضا به خوبی حساسیت بالای روزهای آینده را برای خود و تیمش درک می کند و نمی خواهد تمرکزش را حتی اندکی از دست بدهد.

همین موضوع باعث شد تا با خود علیرضا تماس بگیریم تا ببینیم ماجرا چیست. بیرانوند که از انتشار این توییت بسیار متعجب شده بود به ما گفت: نمی دانم ماجرا چیست و این توییت از کجا آمده است. واقعیت این است که من مدت زیادی است که توییتر ندارم و فکر می کنم 6 ماه است که به توییتر دسترسی ندارم. اگر بخواهم چیزی بگویم از طریق صفحه شخصی اینستاگرامم یا در مصاحبه می گویم. من هرگز اینطور توییت نکرده ام و نمی دانم کار کیست.

علیرضا که نمی خواست بیشتر از این درباره دیدار حساس مقابل گل گهر صحبت کند، گفت: دو فینال در پیش داریم و باید هر دو بازی را ببریم. این بازی آخرین بازی خانگی ما خواهد بود و امیدوارم بتوانیم ظرفیت هواداران خود را در ورزشگاه به حداکثر برسانیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و در این دیدار پیروز شویم تا محبت بی پایان هوادارانمان را جبران کنیم.

بیرانوند درباره تصمیم کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس نیز گفت: بعد از بازی با گل گهر در این باره صحبت خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید