اتفاق عجیبی برای مهدی طارمی افتاد؛ حمله غیرمنتظره پرتغالی ها به ستاره ایرانی

اتفاق عجیبی برای مهدی طارمی افتاد؛  حمله غیرمنتظره پرتغالی ها به ستاره ایرانی

تیم فوتبال پورتو در هفته سی و دوم رقابت های قهرمانی پرتغال با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم کاسا پیا به برتری رسید و در این دیدار برتری های زیادی به همراه داشت. درگیری نیمکت‌های دو تیم در جریان بازی و به‌ویژه پس از گل دوم پورتو در وقت‌های اضافه باعث افزایش این حواشی شد.

این عدد واکنش “پینتو دا کوستا” رئیس باشگاه پورتو را در پی داشت. وی درباره جنجال این دیدار و برنامه های ضدفوتبالی مقابل پورتو گفت: تا زمانی که فقط 50 درصد بازی در فوتبال پرتغال انجام شود، هیچ وقت پیشرفت نمی کند. فقط 51 دقیقه از 90 دقیقه به نظر می رسد که بازی شده است. تا زمانی که این کارها مجاز باشد و صحنه هایی از پرتاب شدن بازیکنان به زمین با کوچکترین تماس یا حتی بدون تماس را مشاهده کنید، فوتبال پرتغال پیشرفت نخواهد کرد.

این اظهارات رئیس باشگاه پورتو بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت و ناآگاهانه منجر به حمله هواداران تیم های رقیب پورتو به بازیکنان پورتو از جمله مهدی طارمی شد.

طارمی در سومین فصل حضورش در پورتو و چهارمین فصل حضورش در فوتبال پرتغال، از اولین سال حضورش در این کشور به «دستکاری» و «شیرجه زدن» برای گرفتن پنالتی در محوطه جریمه حریف متهم شده است.

این اتفاق بارها فوتبال پرتغال را تحت تاثیر قرار داده و انتقادات زیادی را از سوی مهاجم ایرانی به دنبال داشته است. حتی با وجود استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) در فوتبال پرتغال، این چالش و حساسیت همیشه برای داوران پرتغالی نسبت به طارمی وجود داشته است.

بسیاری از کاربران پرتغالی با انعکاس صحبت های اخیر رئیس باشگاه پورتو در توییتر اعلام کردند که پینتو داکوستا یعنی طارمی؟

البته «اتاویو» و «په په» دو بازیکن دیگر پورتو هستند که نامشان در کنار طارمی در واکنش به ادعای داکوستا مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید