اتفاق عجیبی در تمرین ریکاردو افتاد. هافبک استقلال مانده است؟

اتفاق عجیبی در تمرین ریکاردو افتاد.  هافبک استقلال مانده است؟

پوشیدن پیراهن تیم های استقلال و پرسپولیس با شماره های معروف و محبوب همیشه مورد توجه رسانه ها و هواداران قرار می گیرد. اعداد اغلب تک رقمی هستند که یادآور اسطوره های دو باشگاه هستند و به همین دلیل در ابتدای هر فصل کنجکاوی نسبت به فرد جدیدی که در فصل جدید این شماره را به تن خواهد کرد بیشتر می شود.

شماره 7 که قبلا بازیکنان استقلال بر تن می کردند، یکی از محبوب ترین شماره ها در بین بازیکنان و هواداران است. مجید نامجو مطلق، شاهرخ بیانی، علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی، محمد نوازی، مامه تیام، شیخ دیابته و… از جمله بازیکنانی هستند که با این لباس به میدان رفتند.

در ابتدای فصل گذشته آرش رضاوند شماره 7 را از دیاباته گرفت و بر تن کرد اما در نقل و انتقالات نیم فصل به فولاد رفت و تابستان امسال گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به خوزستان و معاوضه با آن وجود داشت. یکی از بازیکنان .

از آنجایی که تصور می شد رضاوند از جمع آبی ها جدا شود، پیمان بابایی شماره 7 استقلال را از رضاوند خرید و در تمرینات تهران و حتی در دو تمرین ابتدایی ترکیه بر تن کرد و گمان می رفت این بازیکن تبریزی شماره 7 جدید این تیم شود. استقلال.

اما بررسی عکس های تمرین امروز نشان می دهد که این بار بابایی با شماره 18 در تمرین حاضر شد و برخلاف او سایر بازیکنان با همین شماره ها که از اولین تمرین به میدان رفته بودند در تمرین امروز حضور پیدا کردند، بنابراین مشخص است که پیمان بابایی برای این تیم بازی خواهد کرد. استقلال با رقمی متفاوت در فصل جدید.

این تغییر شماره بابای شاید تاییدی بر ماندگاری رضاوند در استقلال باشد. صبح امروز حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد گفت که پیش نویس بازگشت رضاوند به فولاد لغو شده و او در استقلال می ماند و شاید این تغییر شماره بابایی به معنای پوشیدن شماره 7 آبی پوشان توسط رضاوند باشد. فصل جدید هم مثل لیگ قبل

البته فرضیه دیگری هم وجود دارد و آن اینکه شاید آبی ها شماره 7 را برای کاوه رضایی واگذار کرده باشند. کاوه در استقلال شماره 9 را بر تن کرد. بابایی فصل گذشته نیز پیراهن شماره 9 را در تراکتور به تن می کرد و این شماره اکنون در اختیار مهدی مهدی پور است.

دیدگاهتان را بنویسید