اتفاق عجیبی در استقلال قبل از دربی افتاد

اتفاق عجیبی در استقلال قبل از دربی افتاد

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در حاشیه جلسه کانون مربیان ایران در پاسخ به سوالی درباره حواشی آکادمی باشگاه استقلال و مصاحبه های غیرواقعی که درباره این رقم در برخی رسانه ها در روزها و هفته های اخیر .

یکی از اتهامات وارده به مومنی این است که چند بازیکن را با قدرت خود وارد آکادمی کرده است. وی در پاسخ به این سوال اینگونه پاسخ داد: به هر حال آکادمی استقلال جایگاه ویژه ای دارد و باید رشد بازیکنان در آنجا اتفاق بیفتد. «تمام تلاش ما ایجاد یک زیرساخت فکری است. مومنی سپس با انتقاد از انتخاب جدید حاجیلو، مدیر جدید آکادمی استقلال که به جای آرش برهانی این سمت را پذیرفت، گفت: آقای حاجیلو که برای چندمین بار می آید، اما برخی مربیانی که آنجا هستند لیاقت حضور را ندارند. و باید بررسی شود. البته این مربیان تازه وارد هستند و کسانی هم که قبلاً آنجا بوده اند بازیکنان تیم استقلال هستند. حالا این اتفاقات افتاده است.»

وی ادامه داد: آقای حاجیلو یکی از بزرگان است اما فردی که آنها آورده اند نه آن چیزی است که من می خواهم و نه باشگاه. اینجا جایی است که ما گفتار و رفتار بازیکنان را آموزش می دهیم و پسری که آمده است لیاقت حضور در آنجا را ندارد. فقط به این دلیل که او می خواهد کمک مالی کند، برای من و باشگاه قابل قبول نیست. در این زمینه آقای حاجیلو باید تجدید نظر کنند و از جانبازان استفاده کنند که شعارشان هم همین است.

دیدگاهتان را بنویسید