سردار سلیمانی فرماندهی فراتر از تظاهر و مرد عمل بود / شهادت حاج قاسم; مهر تایید ارتش واقعی برای مردم

زمان: 09:12
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795348

مجری برنامه صبح بخیر تلویزیون ایران گفت: دفتر حاج قاسم در میدان بود و به جای فرماندهی پشت میز و از راه دور جلوی همه سربازان میدان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اقبال واحدی مجری تلویزیون در آستانه شهادت سردار سلیمانی در گفت و گو با تیتریک گفت: تنها افرادی به این جایگاه می رسند که برای خود هدف گذاری کرده اند. یکی از بزرگ ترین خصوصیات حاج قاسم این بود که مغرور نبود.»

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همیشه خود را کمتر از او معرفی کرده است، افزود: حاج قاسم گمنام بود و تنها در 4 سال گذشته مردم نام سردار سلیمانی را در کشورمان پیدا کردند. سردار سلیمانی از همه القاب فاصله می گیرد. «و القاب را می دانست، سرباز وطن.

واحدی گفت: سردار سلیمانی را خادم مردم، بسیجی و سرباز می دانستند و همین خصلت باعث شد مردم او را دوست داشته باشند. سربازان در میدان حضور داشتند.

مجری برنامه صبح بخیر تلویزیون ایران گفت: آگاهی و شناخت مردم از فرماندهان و خادمان به جایی رسیده است که می دانند سردار سلیمانی قبل از گفته ها و ادعاهای خود عمل کرده و با شهادتش این مؤلفه را تأیید کرد. “.

واحدی در پایان با بیان اینکه جای تاسف است اگر سردار سلیمانی در بستر بمیرد، گفت: حاج قاسم شهید شد و چه خوب که دشمن این شیطان بزرگ یعنی آمریکا به عظمت سردار بسنده کرد. سلیمانی با گلوله در دست سرباز دشمن شهید نشد بلکه حرفه ای ترین عملیات نظامی هوابرد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید