استان؛ خصوصیتی که حاج کاسم را محبوب کرد / خدمتگزار مردم در عمل و گفتار، الگوی حاج قاسم سلیمانی برای مسئولان است.

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795067

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: سردار سلیمانی در رفتار و اعمالی که برآمده از مکتب اهل بیت(ع) است ویژگی هایی داشت و ولایتمداری از ویژگی های این شهید عزیز بود و به دلیل همین ویژگی ها محبوبیت پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش همراه با مصائب و تأثیری که به همراه داشت، به نوعی در دیدگاه هایشان یکی شد و دل هایشان را به هم نزدیک کرد.

وی با بیان اینکه در زندگی و شهادت این شهید والامقام خیر و برکات فراوانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندهی متواضع و متواضع بود و با اینکه می توانست در کشور پست های بزرگی داشته باشد، جهاد کرد و برقراری امنیت را ترجیح داد. وطن

حجت الاسلام علی اکبری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در دل مردم محبوب شده است، افزود: وعده قرآن این است که خداوند متعال افرادی را که با اخلاص و نیت الهی به مردم خدمت می کنند و شهید سلیمانی را دوست دارد. یکی از آنهاست.

وی در ادامه با بیان اینکه اهل مقاومت و عمل بود و قطعا آنچه را که بر زبان جاری ساخته بود عمل کرد، ادامه داد: سردار سلیمانی در رفتار و کردار دارای ویژگی هایی بود که نشات گرفته از مکتب اهل بیت(ع) بود و ولایتمداری است. یکی از خصوصیات این شهید عزیز بود و به خاطر همین خصوصیات محبوبیت پیدا کرد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به روحیه مردمی و ساده زیستی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سادگی یکی از صفات شهید حاج قاسم سلیمانی بود و دلها را مجذوب خود می کرد. سادگی نیز یکی از دلایل محبوبیت آن بود.

وی با بیان اینکه ساده زیستی شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگویی برای مدیران در گام دوم انقلاب باشد، افزود: آنچه مردم را از قدرت جدا می کند تجمل گرایی است و این تجمل در زندگی شهید سلیمانی دیده نمی شود. “

حجت الاسلام علی اکبری گفت: امیدواریم دولت فعلی که با شعار مردمی و انقلابی بودن روی کار آمده، از ساده زیستی و خانه سردار سلیمانی و البته همه ابعاد زندگی سردار سلیمانی الگو بگیرد.

امام جمعه ماهنشان در مورد صلاح و مردم سالاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو برای رهبرانقلاب گفت: مقام خادمی مردم در عمل و رفتار و گفتار است، به پایین نگاه نکردن، دلسوز بودن. مردم و وطن بودن، ولی و ولایت مدار بودن از الگوهای او برای همه مسئولان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید