من نماینده هیچ جریان واحد، گروه یا سیاسی نیستم. من نماینده دولت و خدمتگزار مردم هستم/ باید الگوی شهید سلیمانی باشیم


ساعت: 19:43
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837027

محمدمهدی فداکار گفت: نماینده هیچ فرد، گروه و جریان سیاسی نیستم. من نماینده دولت و خدمتگزار مردم هستم و این استقلال عمل را حفظ می کنم و از نظر خیرخواهان استفاده می کنم اما در تصمیماتم باید به مرجعیت دینی برسم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدمهدی فداکار امشب در مراسم تحلیف گفت: از رئیس جمهور و شورای دولت که بنده را انتخاب کردند و در جلسه دولت مخالفی نداشتند تشکر می کنم و امیدوارم قدردان این اعتماد باشم.

استاندار کرمان ادامه داد: اقتصاد در دو حوزه شمال و جنوب بسیار متفاوت است و مقتضیات منطقه ای و فرهنگی کاملا متفاوت است و باید کمک کنیم تا در همه حوزه هایی که عقب مانده اند کارهای بزرگ انجام شود. اما این نباید مانع توسعه سریع سایر بخش ها شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری مورد بی توجهی قرار گرفته است، گفت: صنایع دستی مورد آزار ویژه قرار گرفته است. تنوع اقلیمی مرکز ترانزیت است که پتانسیل زیادی برای توسعه دارد.

فداکار افزود: در شمال استان تیم های ورزشی داریم اما در جنوب و شرق نداریم. همچنین ساماندهی سریع تیم مدیریت استانی باید با کمک و مشاوره دور هم جمع شود و از سوی دیگر عفاف، سخت کوشی، مبارزه با فساد، جوان سازی مدیریتی و ارتقای جایگاه بانوان از جمله مواردی است که باید به آن پرداخته شود.

استاندار کرمان گفت: باید الگوی حکومت داری شهید سلیمانی را ارتقا دهیم و از همه فرصت ها استفاده کنیم. مردم سالاری، اخلاص اخلاص، پرهیز از کار شاخص ها، عدم وابستگی به جریان های خاص از ویژگی های سردار سلیمانی بود که باید در حوزه حکومت داری به این شاخص ها تکیه کنیم.

وی تاکید کرد: من نماینده هیچ جریان واحد، گروهی و سیاسی نیستم. من نماینده دولت و خدمتگزار مردم هستم و این استقلال عمل را حفظ می کنم و از نظر خیرخواهان استفاده می کنم اما در تصمیماتم باید به مرجعیت دینی برسم.

فداکار بیان کرد: چالش های متعددی در استان وجود دارد و کم آبی مهمترین چالش استان است. من اعتقادی به انتقال آب در حوضه ندارم، انتقال آب باید از دریا انجام شود، توسعه نامتوازنی وجود دارد و 82 درصد سرمایه گذاری ها در شمال استان است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: شرکت های بزرگ استان توسعه پیدا کنند.

انتهای پیام/https://armanekerman.ir/vdcgw39qzak9xu4.rpra.ht

دیدگاهتان را بنویسید