من عضو هیچ گروهی و تریبونی نیستم/ باید کمیته قوی برای ورزشکاران داشته باشیم

ساعت: 08:25
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798049

من برنامه هایی برای کار در هیئت اجرایی داشتم.

یکی از اعضای کمیته ورزش کمیته ملی المپیک گفت: می خواهم یک کمیته قوی برای کمک به ورزشکاران داشته باشم و نمی خواهم به حاشیه بروم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته و از اعضای کمیته دو و میدانی کمیته ملی المپیک در جلسه هفته آینده کمیته گفت: در خدمت دوستان کمیته هستیم. عزیزان و قهرمانانی که لطف کردند و به من رای دادند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اعتماد آنها را پاسخگو بدانیم و هر آنچه در توان داریم انجام دهیم.

وی در خصوص غیبتش در جلسه گذشته گفت: واقعاً در شهر بودم و کار داشتم. 3-4 روز قبل از جلسه به من گفتند که من آنجا نیستم و اگر جلسه به جای یکشنبه، دوشنبه برگزار شود، می توانم شرکت کنم، زیرا من 2-3 هفته پیش برنامه ریزی کرده بودم.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران ادامه داد: باید بگویم در هیچ گروهی نیستم و فقط درباره خودم نظر می دهم. من با کسی مشکلی ندارم و اگر حرفی باشد خودم می گویم. من اهل تریبون نیستم، تجربه و عقل کافی برای انجام کار حرفه ای ام را دارم.

یکی از اعضای کمیته دو و میدانی کمیته ملی المپیک با اشاره به شانس حضورش در هیئت اجرایی گفت: بالاخره برای این موضوع برنامه داشتم، اما قهرمانان و دوستان دیگری هم هستند و همه ما باید به اتفاق آرا جلو برویم تا اتفاقات خوبی بیفتد. کمیته شورای کمیته ملی المپیک. من با آنها هستم، امیدوارم زمینه ها حذف شده باشد.

وی در پایان درباره محدودیت های فدراسیون کشتی گفت: من کاری به کشتی ندارم و در مورد کشتی اظهار نظر نمی کنم; آنها می توانند در مورد خودشان نظر بدهند، من فقط در مورد خودم صحبت می کنم. دوست دارم کمیسیون قوی داشته باشم و به ورزشکاران کمک کنم اما نمی خواهم به حاشیه بروم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید