باید سعی کنیم در کمیته ورزشکاران IPC/گزارش بازرسی، به خوبی تایید شده، رئیس یا دبیر نعمتی باشیم.

ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779151

پست های کمیته پارالمپیک به جز منشی و خزانه دار تمام وقت است

رئیس کمیته پارالمپیک گفت: باید تلاش کنیم نعمتی رئیس یا دبیر کمیته ورزشکاران IPC شود.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ بیستمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک امروز (سه شنبه – 13 آبان ماه) از ساعت 10 صبح با حضور محمود حسروی اوفا، رئیس، محمد تابع، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته المپیک و مریم کاظمی پور معاون بانوان وزیر. جوانان در سالن استاد ابوالقاسم فارسی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این جلسه محمد شروین اسبقیان به عنوان عضو هیئت اجرایی و نعیمی نعیمی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

محمود خسروی وفا، رئیس کمیته پارالمپیک در پایان جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا با عذرخواهی از عدم حضور خبرنگاران در ابتدای جلسه گفت: همینطور بود. یک صندوقدار و یک عضو هیئت اجرایی نیز انتخاب شدند.

وی افزود: جلسه کمیته ملی پارالمپیک با تعداد مشخصی از افراد دارای سمت قانونی برگزار می شود که حدود 3 نفر هستند. برای شرکت در هر انتخاباتی باید از یک گروه باشند زیرا پست های کمیته پارالمپیک به جز دبیر و خزانه داری تمام وقت نیست.

رئیس کمیته پارالمپیک با اشاره به حضور پررنگ بانوان در تیم پارالمپیک گفت: امروز بانوان ما در حال اثبات خود هستند و این فرصت را دارند. در بازی های پارالمپیک توکیو 3 ورزشکار طلایی داشتیم و خانم نعمتی به عضویت کمیته ورزشکاران انتخاب شد. از این به بعد باید تلاش کنیم که او را رئیس یا منشی کنیم IPC راهی پیدا کنید که دستمان را در مسائل حقوقی و سیاسی بسته نگه داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید