با حمایت دولت امیدواریم حضور پررنگی در جام جهانی داشته باشیم/ امیدوارم از مرحله گروهی پیش برویم

ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804595

بازیکنان برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: شاهد سریع ترین صعود تیم ملی به جام جهانی بوده ایم که بدون شک با حمایت ویژه دولت و مسئولان ورزشی این اتفاق رخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال برای اولین بار به سریع ترین مسیر صعود به جام جهانی رسیده و باعث شادی و نشاط جامعه شده است. رضایت مردم.» از سوی دیگر تلاش کادر فنی و بازیکنان همراه با برنامه ریزی و حمایت فدراسیون باعث این صعود شیرین شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با تشکر از رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور، وزیر ورزش و همه کسانی که حمایت ویژه ای از تیم ملی فوتبال داشتند، ادامه داد: حمایت های ویژه رئیس جمهور، مخبر، سجادی و سایر نزدیکان تیم ملی باعث شد که این اتفاق بیفتد. یک صعود شیرین امیدوارم حمایت این اقوام ادامه داشته باشد تا بتوانیم در جام جهانی حضور پررنگی داشته باشیم و از مرحله گروهی ادامه دهیم. اگرچه کار بسیار سختی است اما بازیکنان ایرانی برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و عزیزی هادم در کنار فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت مدیره با لطف و حمایت دولت و مسئولان ورزشی از این تیم حمایت خواهند کرد تا شاهد موفقیت های بیشتر باشیم. بیایید در عرصه پیش رو ملی پوش باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید