شهید سلیمانی در نزد افکار عمومی ایران مرد مبارز و خدمتگزار است

ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795563

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه از اقدامات مختلف شهید سلیمانی و تاثیرات مثبت آن در جامعه و در بستر مکتب واقف بودم، گفت: شهید سلیمانی در نزد افکار عمومی ایران مرد مبارز و خدمتگزار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مرادزاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در تشریح مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: کمک به بیداری اسلام، مبارزه با ظلم استکبار و ایفای نقش در وحدت جهان اسلام و جامعیت آن در ابعاد مختلف موجب شد تا نامگذاری مدرسه سلیمانی

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان چهره برتر کشور، نام شهید سلیمانی را به دلیل ابعاد مختلف تأثیرگذاری و شخصیتی که داشت، نامگذاری کردند، وی را مکتب سلیمانی توصیف کردند، گفت: اسلیت مکتبی را معرفی کرد. از طرفی حقانیت رفتار ایشان مورد تایید رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه الگوی رفتاری بسیاری از افراد برای پذیرفته شدن در افکار عمومی نیاز به تبیین دارد، اما عملکرد شهید سلیمانی با اقبال عمومی مواجه شد، گفت: شهید سلیمانی امروز به عنوان یک مرد روی صحنه در افکار عمومی حضور دارد.

مرازاده تاثیر حضور شهید سلیمانی در بحران های مختلف از جمله سیل و زلزله را از دیگر ویژگی های رفتاری خدمت ایشان به انقلاب عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در تعریف نیروهای انقلابی فرمودند: کشور و مردم. باید حضور داشته باشند، در همه این صحنه ها حضور دارند، لذا شهید سلیمانی نیازهای جامعه، کشور و مردم و جهان اسلام را شناخت و در میانه میدان نقش آفرینی کرد و اسلامی نیز رعایت شد.

این کارشناس سیاسی انسجام و وحدت در بدنه جهان اسلام را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد و ادامه داد: شهید سلیمانی با ایفای نقش و حضور در کمک به محرومان و محرومان کمک کرد و با تاکید همه ایثارگران می خواهد کمک کند. و ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید