شهادت سردار سلیمانی فاجعه بزرگی برای ملت ایران بود/حاج قاسم تمام وجود خالصانه بود


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921442

این خواننده پیشکسوت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک قهرمان ملی بود، تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی فاجعه بزرگی برای ملت ایران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این هنرمند سرودهای انقلابی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: ما یکی از اشکال مقاومت، شهادت، ایستادگی، ایثار، جوانمردی و تمام روحیه انسانی را داریم که می تواند در وجود عزیزی مانند وجود داشته باشد. حاج قاسم سلیمانی. ما باختیم، به ایران عزیزمان لطمه زد، اما او همیشه در نماز و صحبت هایش آرزوی شهادت می کرد و می گفت من بازماندگان عزیز شهدا هستم و بالاخره به آرزویش رسید.

محمد گلریز در ادامه با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی فاجعه بزرگی برای ملت ایران است، ادامه داد: وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی و یارانش با فداکاری یکی از سرسخت ترین دشمنان اسلام و ایران که داعش بود را نابود کردند. شهید سلیمانی با عمل خود ایستادگی، مقاومت و ایثار را به همه ما آموخت و یادش همیشه در قلب ما خواهد بود. تمام ذهن انسان ها زنده خواهد ماند.

وی در خصوص ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم مرد بزرگی بود که همه آزادگان جهان به او افتخار می کنند. شهید سلیمانی قهرمان ملی بود، حاج قاسم اخلاص داشت. بسیار قابل توجه است که تمام وجودش مخلص بود و قلب سلیم داشت و به همه اقشار ارادت خاصی داشت.

گلریز همچنین به رفتار شهید سلیمانی با بچه ها اشاره کرد و گفت: «شهید سلیمانی هر جا که می رفت اول به بچه ها توجه می کرد و با آنها با محبت برخورد می کرد. کلیپی از ایشان دیدم که هنگام نماز، پسر شهیدی نزد او آمد و در حال نماز سر فرزند شهید را نوازش کردند که ما را به یاد حضرت علی (علیه السلام) و ماجرای اهدای یک حلقه در سجده

این هنرمند پیشکسوت در پایان با اشاره به اینکه وقتی برای خدا و مردم به ویژه نیازمندان کار می کنی عزیز می شوی، گفت: شهید سلیمانی با جان و دل در تمام حوادث مختلف شرکت داشت و انصافاً برای کشورش فداکاری کرد. دنیا برایش بازیچه بود، امیدوارم با ائمه عطار پیوند بخورد و ما نیز سعادت داشته باشیم که آثاری ماندگار در عرصه هنر و موسیقی و سرودهای انقلابی و حماسی برایش داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید