بسیجی باید صبر راهبردی داشته باشد و از ولی فقیه پیشی نگیرد


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914179

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: وظیفه اصلی یک بسیجی اول رعایت تقوا، دوم رهبری و سوم رهبری است. بسیجی باید صبر راهبردی به خرج دهد و در مقابل ولی فقیه قدمی برندارد که نتیجه آن جذب حداکثری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار قاسم تقی زاده رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر در دیدار با بسیجیان این دانشگاه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت. و گفت: فرمانده معظم کل قوا در مورد بسیج فرمودند: «بسیج سیاستمدار است و سیاسی نیست، مجاهد است نه تندرو، متدین و فداکار است اما متحجر نیست». بسیجی به آبادانی دنیا می اندیشد اما منافق و اهل دنیا نیست.

سردار تقی زاده با بیان اینکه الگوی ما مقام معظم رهبری است که همیشه کلاه بر گردن دارد رفتار ایشان را مرهون آمادگی ایشان در همه کارزارهای علمی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی دانست.

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر بزرگترین جهاد را جهاد با خود دانست و گفت: در این کارزار هر چه بیشتر با نظام و دین مبارزه کنید، از شما انتظار بیشتری دارند. بنابراین همه ما باید مراقب قدم هایی که در زمینه های فردی و اجتماعی برمی داریم باشیم.

وی اهانت های اخیر به مقدسات و قرآن کریم را در شورش های ناشی از لقمه حرام برشمرد و افزود: وجدان پاک و شرف داشته باشید. نماز اول وقت را فراموش نکنید و سعی کنید در نماز جماعت شرکت کنید که برکات زیادی در زندگی شما به همراه دارد.

معاون اسبق وزیر دفاع با بیان اینکه در دانشگاه به دنبال توسعه ایمان، تقوا و وحدت کلمه هستیم، ادامه داد: اساتید و اساتید دارای بالاترین درجه علمی اگر اهل تقوا نباشند اهمیتی ندارد. برای ما و همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید به مقام معظم رهبری به عنوان درخت سالم انقلاب احترام بگذاریم و حریم او را پاسداریم.

سردار تقی زاده افزود: کسانی که سعی در تعرض به بسیج، خانواده شهدا، اولیای نظام و دین مبین اسلام دارند، می خواهند نور خدا را با زبان خود خاموش کنند.

مالک اشتر رئیس دانشگاه جهاد را راه حل بحران اجتماعی اخیر که گریبانگیر خانواده ها شده است، دانست و ابراز امیدواری کرد که در این امتحان الهی از پیروان مرکین، نقدین و خوارج در دوران امام علی (ع) نباشیم.

سردار تقی زاده در پایان گفت: وظیفه اصلی یک بسیجی اول رعایت تقوا، دوم رهبری و سوم ولایتمداری است. بسیجی باید صبر راهبردی به خرج دهد و در مقابل ولی فقیه قدمی برندارد که نتیجه آن جذب حداکثری است.

در ابتدای این جلسه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه گزارشی از عملکرد یک ساله گروه خود ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید