از دولت و رئیس جمهور می خواهم که به قهرمانان ناشنوا توجه ویژه داشته باشند/ تبعیض صورت نگیرد


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844186

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: از دولت و رئیس جمهور می خواهم که این کودکان را به صورت ویژه ببینند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در حاشیه جشنواره قهرمانان ورزش ناشنوایان گفت: در نهایت کار بزرگی توسط ورزشکار بزرگ صالحی امیری انجام شد که به قهرمانان خاموش کشورمان ادای احترام کرد. حدود 8 سال با افتخار به این میادین خدمت کردیم و برای اولین بار 40 مدال طلا گرفتیم و با تلاش درخشیدیم که پشتوانه را نمی توان در این راه روشن کرد، گرفتن حدود 150 نفر در برزیل کار آسانی نیست اما موفق شدیم. برای رفتن و بازگشت با موفقیت

وی در پاسخ به خبرنگار دانا در خصوص انتظارات متولیان و مسئولان ورزش افزود: این بچه ها می خواهند ببینند و نباید مورد تبعیض قرار گیرند. روزگاری می شد المپیک و پارالمپیک را استخدام کرد اما از وزیر خواستیم که این اقوام را مثل بقیه برای جایزه و استخدام ببیند. آنها چیزی کمتر از شنیدن ندارند و نباید مورد تبعیض قرار گیرند. وعده ها داده شده و امیدواریم به زودی محقق شود. امسال بازی های آسیایی یا پاراآسیایی برگزار نشد، اما تا 60 درصد وام های تنظیم شده قابل اعلام بود. از دولت و رئیس جمهور می خواهم که این بچه ها را به شکل ویژه ببینند، چون در المپیک هم خوش درخشیدند. امیدوارم ناشنوایان نزد رئیس جمهور تجلیل شوند.

تیشه گران در پاسخ به این سوال که چرا وزیر در این مراسم حضور نداشت، گفت: ما برای این مراسم دیر رسیدیم. زمانی که ما بهتر از آن نداشتیم و آقای سجادی زودتر از آن صندلی داشت، معاون وزیر ورزش هم جلسه شورای برون مرزی داشت. ما می خواهیم آنها کار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید