کارکنان شهرداری باید به احترام مشتری توجه ویژه ای داشته باشند / مبارزه با “بی تفاوتی” رویکرد جدیدی از ستاد معروف امربه است

زمان: 14:51
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776851

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه به عنوان یک نهاد عمومی باید به روش هایی که شهروندان می توانند مشکلات مدیران را ردیابی و حل کنند دسترسی آسانی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور و حضور اعضای شورا با دستور کار بررسی نامه ها و مصوبات پیشنهادی کمیسیون های تخصصی و حضور منشی کمپین به نفع خیر و نهی از منکر در آذربایجان غربی انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور در سخنرانی پیش از دستور خود با اشاره به نهم ربیع الاول ، آغاز امام زمان امام زمان (عج) ، گفت: امام عصر (عج) و افتتاح امام تنها منجی بشر ، در گستره وجود و کسانی که منتظر ظهور موعود موجود (ع) بر مسلمانان جهان مبارک هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی دیگر از سخنان خود اذعان می کند: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های خود درباره امام زمان (عج) می فرمایند: این حقیقت بزرگ متعلق به ملت و زمان خاصی نیست؛ بلکه متعلق به بشریت است. این “عهد خداست که آن را می گیرد و می پذیرد” ، عهد خدا با انسان است. “وعده خدا در اوست” ؛ این وعده خداوند است که وفادار شدن آن تضمین شده است. همه انسانها در طول تاریخ نیاز روحی و قلبی به این پدیده بزرگ و شگفت انگیز را تجربه کرده اند. زیرا تاریخ ، از ابتدا تا به امروز و از امروز تا لحظه طلوع این خورشید جهانی ، با ظلم ، شر و خاک آمیخته است. همه کسانی که از ظلم و ستم رنج برده اند – چه آنهایی که تحت ستم قرار گرفته اند و چه رنج کشیده اند ، یا آنها که شاهد ظلم و ستم دیگران بوده اند – به یاد این ناجی بزرگ تاریخ و بشریت در قلب خود امید خواهند داشت.

وی ضمن گرامیداشت روز جهانی غذا گفت: 15 اکتبر برابر با 16 اکتبر روز جهانی غذا است. این روز به افتخار تاسیس فائو در سال 1945 نامگذاری شده است و در سراسر جهان جشن گرفته می شود. در این روز ، سازمان های بین المللی برای ایجاد روابط در زمینه کشاورزی و زمینه سازی برای جلوگیری از فقر و گرسنگی و تخریب محیط زیست تلاش می کنند. استفاده از تجربیات ، تغذیه ، انتقال فناوری از کشورهای توسعه یافته به کشورهای در حال توسعه منجر به رفاه و پیشرفت در صنعت غذا در کشورهای جهان سوم می شود. روز جهانی غذا روزی است برای بیدار کردن وجدان خوابیده و روز همدردی با گرسنگان ، که از ابتدایی ترین حق زندگی – غذا محروم شده اند.

حجالاسلام محمد خلیل پور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهردار ارومیه باید موانع موجود در شهرداری مرکزی و سازمانهای مربوط را از نظر روابط بین مردم و فرمانداران شهرها برطرف کند.

وی افزود: رسیدگی به مطالبات شهروندان وظیفه مدیران شهری و همه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه است و نباید بگذاریم مردم ساعت ها پشت درهای اتاق مدیران شهر بایستند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: مدیران شهری باید روحیه ملی خود را حفظ کرده و تلاش کنند در اسرع وقت خواسته های مردم را برآورده کنند. توجه ویژه ای به احترام مشتری و کارکنان بازنشسته در بدنه شهرداری ارومیه داشته باشید.

وی با اشاره به مهمترین امر به معروف و نهی از منکر گفت: در مقوله امر به معروف و نهی از منکر ، باید و شاید موفق نبوده ایم.

حجالاسلام خلیل پور تاکید کرد: عدم واگذاری خیر و نهی از منکر در جامعه ، مرگ این جامعه را تعیین می کند ، زیرا انتساب خیر و نهی از شر به عنوان در دسترس ترین سیستم بشری ، آن را از خطا حفظ می کند.

همچنین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ، خوجه الاسلام و المسلمین ، بنای دلریش در این جلسه شرکت کرد و گفت: “احیای همه بشریت احیای وظایف شماست. . ” در بیش از 70 آیه از قرآن کریم به طور مهم و غیرمستقیم مسئله مهم تخصیص خیر و نهی از منکر ذکر شده است.

حجالاسلام دلریش گفت: برخورداری از خیر و نهی از منکر ذخیره ارزشمندی است که عظمت و افتخار را تعیین می کند. رويكرد جديد مركزي براي تخصيص خير و منع شر ، مبارزه با شر بي تفاوتي است ، زيرا انكار بي تفاوتي بزرگترين درد زوال جامعه است.

وی افزود: ما با معرفی الگوهای محله محور و مسجدگرا به مقوله لذت بردن از خیر و منع شرارت می رویم ، ستاد بهره مندی از خیر و منع شر در آذربایجان غربی نیاز به حمایت دارد.

دبیر ستاد بهره مندی از امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی گفت: فضای اکولوژیکی در رابطه با برخورداری از خیر و نهی از منکر باید در شهر رنگارنگ تر باشد.

وی تاکید کرد: مرکز فرهنگی تخصصی بهره مندی از خیر و نهی از منکر باید برای مصارف عمومی و فرهنگ سازی این وظیفه ایجاد شود و همچنین پیشنهاد می شود یکی از شریان های شهر به نام برخورداری از خیر نامگذاری شود. و از شرارت نهی می کند.

نقی کریمی ، عضو شورای اسلامی شهر در جلسه علنی دادگاه با حضور دبیر فرماندهی امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: ما به نتیجه دلخواه نرسیده ایم.

وی افزود: من بر حرکت جامعه به سوی معلومات تأکید و پیشنهاد دارم. در کلیه سیستم های اداری در شهرداری ارومیه باید کارکنان نمونه و شایسته شناسایی و مورد احترام قرار گیرند و از درآمد برخی از واحدهای تجاری برای تخصیص هزینه ها برای ایجاد فرهنگ بهره مندی از خیر و نهی از منکر استفاده شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید