ارائه دهندگان خدمات باید توجه ویژه ای به روستاها داشته باشند

زمان: 17:25
منتشر شده در: 1400/07/16
کد خبر: 1774335

آیت الله مدرسی ، امام جمعه مرکزی یزد ، گفت که ارائه دهندگان خدمات باید به روستاها توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز یزد ، با قدردانی و قدردانی از همه هیئت های عزادار و عزادار عزادار ایام محرم و صفر طبق پروتکل های بهداشتی: محرم و صف در عزاداری برای این سوار شد. و زیبایی در سراسر کشور مطابق با استانداردهای بهداشتی برگزار شد و عزاداران سعی کردند واقعاً الگو در این زمینه باشند و بهترین چهره ها و زیبایی ها را خلق کنند.

امام جمعه از مرکز یزد به ورود شهید دانش آموز حسن یاوری اشاره کرد و از موقعیت این شهید که عطر وی در شهر پیچیده شده بود تقدیر کرد و گفت: پذیرایی و مراسم این شهید بزرگوار در یزد در اقدامی مناسب انجام شد. شیوه. “

وی خاطرنشان کرد: با روز جهانی روستاها و عشایر روبرو هستیم ، باید روستاها را مرکز کشاورزی و دامداری بدانیم و نیازهای بیگانگان را برطرف کنیم ، روستا محل خدمت رسانی است و مردم روستا سخت کوش و زحمتکش هستند. بنابراین دولت ، مجلس و معلمان باید با هم برنامه های ویژه و خوبی برای رفع نیازهای روستاییان داشته باشند.

امام جمعه مرکزی یزد به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروهای این عرصه مظهر قدرت ، امنیت ، گذشت و مهربانی در جامعه هستند و باید با دشمنان روبرو شوند و از طرف دیگر باید با مردم مهربان است “آنها اصل مهم را به خوبی انجام می دهند.

مدرسي يزدي گفت: نيروي انتظامي داراي ويژگي هايي است كه يكي از مهمترين آنها گسترش دامنه كاري از نظر جمعيت ، جغرافيا و زماني است كه اصلاً محدود نيست و همچنين وضع قوانين ، اجرا و نظارت ، و این مستلزم قدرت است تا یک نیروی هوشمند و با ارزش باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید