اکیپ های امدادی و ارائه دهندگان خدمات آماده مقابله با سیستم باران مونسون هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از گزارش؛ محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه جزیره خارگ در گفت و گو با خبرنگار سپاس در جزیره خارگ گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی موسمی، تمامی دستگاه های مسئول مدیریت بحران در جزیره خارگ در محل مستقر هستند. که در صورت بروز بحران بتوان در کمترین زمان ممکن کمک رسانی کرد.تحویل باید انجام شود.

فرماندار ویژه جزیره کارگ افزود: رسانه ها چه در زمان بحران و چه در شرایط عادی و قبل از وقوع حوادث و بحران ها بازوی مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند و علاوه بر انتشار اخبار، در زمینه آموزش و فرهنگ سازی نیز اقداماتی انجام می دهند. که رویکرد خوبی است.

دشتی زاده تصریح کرد: تیم های امدادی و خدمات رسان از جمله برق، آب، ارتباطات و همچنین اکیپ های مردمی با محوریت بسیج و تعاونی های صیادی در مناطق آسیب پذیر حضور داشتند تا در صورت بروز بحران و خسارت در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند. .

فرماندار ویژه جزیره خارگ تصریح کرد: با توجه به هشدارهای دریایی و مواج بودن دریا، فعالیت تمامی صیادان در این جزیره تا پایان هفته با مشکل مواجه می شود و اداره شیلات و بندر و دریانوردی خارگ با همکاری اقدام به اطلاع رسانی و امنیت مرزها می کند. با تعاونی شیلات موضوع را پیگیری و نظارت می کنند.

دشتی زاده تصریح کرد: تمامی شناورهای موجود در دریاچه صیادی جزیره خارگ به مکان امن منتقل و توقیف شده و دو تیم واکنش سریع برای حوادث احتمالی پیش بینی شده در زمان بحران فعال خواهند شد.

فرماندار ویژه جزیره کارگ گفت: شرکت های هواپیمایی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مردم در مواقع ضروری اعلام کرده و هماهنگی های لازم انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید