آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان مازندران برای پشتیبانی از شهرهای سیل زده

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران خبر داد؛

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان مازندران برای پشتیبانی از شهرهای سیل زده غرب مازندران در آماده باش کامل به سر می برند.


به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد توکلی با اشاره به اینکه حجم بارندگی شب گذشته در غرب مازندران کم سابقه بوده است، اظهار داشت: شهرستان‌های عباس‌آباد، چالوس و نوشهر درگیر سیلاب و روان‌آب هستند که خساراتی را به مراکز شهر و روستاها وارد کرده است.

وی با تأکید بر آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان مازندران برای پشتیبانی از بحران سیل شب گذشته، ادامه داد: برای بازگشایی مسیر سیلاب، ماشین آلات از جمله بیل و لودر به مناطق غرب مازندران ارسال شده است و همچنین برخی از تجهیزات در حال ارسال هستند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه برق برخی از مناطق چالوس و نوشهر قطع شده است، تصریح کرد: همه عوامل دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق در تلاش هستند تا مشکلات شهروندان به حداقل برسد.

وی کنترل بحران را نیازمند تلاش همه عوامل اجرایی، امدادی و خدماتی دانست و افزود: در روستاهایی که با بحران سیلاب مواجه شدند، به دهیاران اعلام شده است تا برای کاهش مشکلات، از ظرفیت و امکانات روستاها استفاده نمایند و در صورت اضطرار از آنها پشتیبانی تجهیزاتی و خدماتی بشود.

توکلی با بیان اینکه میزان خسارت سیل پس از جمع بندی، اطلاع رسانی می شود، خاطرنشان ساخت: مدیران تعدادی از دستگاه‌های استان جهت مدیریت بحران در مناطق سیل زده، به مناطق غرب مازندران اعزام شدند. 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید