سیل به برخی از منازل روستایی خرم آباد آسیب زد/ ستاد بحران در آماده باش کامل است


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910344

چقانی با اشاره به اینکه سیل شب گذشته به برخی از منازل در روستاهای خرم آباد خسارت وارد کرده است، گفت: با توجه به تداوم بارندگی ها، نیروی ستاد بحران به حالت آماده باش درآمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر احمدی چغانی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با بیان اینکه پس از بارندگی های شب گذشته در برخی معابر و خیابان های شهر خرم آباد سیلابی شد، اظهار داشت: کوچه های (پاکمهر 4، 5، 6) پشته. حسین آباد دچار سیل شد و در نهایت سیل وارد خیابان شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته خیابان پوشچه حسین آباد پاکسازی شد، افزود: امروز کوچه های مشخص شده که دچار آبگرفتگی شده بودند نیز پاکسازی شدند.

فرماندار خرم آباد گفت: در کوچه پاکمهر 6 پشته حسین آباد مردی به صورت غیرمجاز دام در منزل خود نگهداری می کرد و بر اثر این سیل 6 راس دام تلف شدند.

وی گفت: همچنین شب گذشته در خرم آباد زیرگذر میدان امام حسین(ع) و زیرگذر میدان 22 بهمن دچار آبگرفتگی شد و کار لایروبی و پاکسازی انجام شد.

احمدی چقانی گفت: بر اثر این بارندگی ها جاده های روستای بابامحمد در ده پیر جنوبی، جاده اصلی خرم آباد به بروجرد و روستای پیژاد دچار آبگرفتگی شدند که جدی نبودند و مشکل برطرف شد و تردد در حال حاضر باز است. .

وی تصریح کرد: در روستای ده باقر پنج منزل مسکونی آسیب دیدند که دو خانه از این تعداد دیوار حیاط تخریب شده و یک خانه نیز در انبار علوفه خسارت دیده است.

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: سه خانه در روستای چشمه سرخه دچار آبگرفتگی شد به طوری که گل و لای وارد منازل آنها شد و تعدادی از وسایل برقی آنها سوخت.

وی با بیان اینکه کارشناسان بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارت و ارائه گزارش به روستای ده باقر اعزام شده اند، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی های شدید امشب به تمامی نیروهای بحران اعلام کرده ایم که ستاد فرماندهی شهرستان در این خصوص اقدام خواهد کرد. هشدارهای لازم به مردم به ویژه روستاییان داده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید