تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان باز/عملیاتی است و نیروهای امدادی استان در آماده باش هستند


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915621

کمال طاهریان گفت: با وجود بارش برف در مناطق سردسیر استان مانند گردنه فیروزکوه، فولاد محله و گردنه چاشم از شب گذشته تاکنون محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد خودروها در تمام نقاط استان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمال طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به باز بودن تمامی محورهای استان گفت: با وجود بارش برف در مناطق سردسیر استان مانند گردنه فیروزکو، فولاد محله و چاشم از دیشب تا الان حمل و نقل استان باز و تردد وسایل نقلیه در تمام نقاط استان برقرار است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان به صدور هشدارهای هواشناسی و کشاورزی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده در زمینه کاهش 5 تا 10 درجه ای دما از شنبه تا سه شنبه هفته جاری، المان های لازم برای دستگاه های ذیربط در نظر گرفته شد. به مسئولان جهاد کشاورزی استان اعلام شد کشاورزان استان پس از اطلاع از وضعیت جوی نسبت به مراقبت از محصولات خود اقدام لازم را انجام دهند.

وی افزود:اطلاعات و هشدارهای هواشناسی از طریق صدا و سیمای استان به مردم ابلاغ شده است و از مردم استان انتظار می رود در این ایام از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت نیاز اقدامات لازم را از قبل آماده کنند. همچنین کوهنوردان پس از اطلاع از شرایط جوی منطقه و رعایت احتیاطات لازم، ارتفاعات را بالا ببرند.

طاهریان با اشاره به آمادگی دستگاه های اجرایی ذیربط در استان تاکید کرد: پس از اعلام هشدار زرد هواشناسی، دستگاه های امدادی و خدماتی راهداری استان آماده انجام عملیات امداد و نجات در صورت نیاز هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید