افزایش تردد در جاده های استان کرمانشاه/تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896211

کی خسرو دستغیب گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کی خسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نیمه سنگین و پرحجم اما روان است.

به گفته رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از نظر تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مشکلی وجود ندارد اما ایمنی کامل ترافیکی حاکم است.

داسغیب همچنین از آمادگی کامل نیروی انتظامی و ارائه خدمات شبانه روزی مورد نیاز زائرین خبر داد.

وی افزود: هم اکنون در محورهای صحنه به کرمانشاه، کرمانشاه به اسلام آباد غرب و اسلام آباد غرب به خسروی بار ترافیکی بیشتری وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز و تردد در آنها روان است.

دستگیب با اشاره به تلاش دستگاه های خدمات رسان و پلیس راه تصریح کرد: امروز حجم تردد در جاده های استان کرمانشاه نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است.

وی افزود: رانندگان با توجه به حجم تردد در جاده ها با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و از سرعت غیرمجاز خودداری کنند و با رعایت نکات ایمنی از جمله توجه به جاده جلویی از تصادف جلوگیری کنند.
داسگیب با تاکید بر اینکه در جاده های استان کرمانشاه هیچ مانعی وجود ندارد، گفت: با وجود حجم بالای تردد، اینطور نیست که فقط پلاک های داخلی بتوانند تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ممکن است در مقاطعی حجم تردد افزایش یابد اما این به معنای مسدود شدن جاده ها نیست.

دستغیب گفت: رانندگان باید برای مدتی صبور باشند زیرا گاهی اوقات به دلیل ازدحام ترافیک ممکن است سرعت کند شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید