تردد عادی در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه/رانندگان با احتیاط تردد کنند


ساعت: 10:59
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919457

کی خسرو دستغیب از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در پی بارندگی های اخیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کی خسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان در پی بارندگی های اخیر خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها به روال عادی ادامه دارد. زنجیر.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در 24 ساعت گذشته گفت: با همکاری راهداری و حضور به موقع پلیس، برف روبی و نمک پاشی در تمامی محورهای استان و تردد انجام شده است. اکنون عادی است

وی با اشاره به طرح زمستانه افزود: در گردنه های برفگیر استان از جمله کلاجه، مرصاد، بیدسرخ، مله ماس و … تیم های گشت در کنار نیروی راهداری در حال ارائه خدمات هستند.

در مورد تصادفات جاده ای، دستغیب ‌ ‌ ‌ ‌ الفورس، واژگونی، واژگونی، خروج از جاده به دلیل لغزش، عدم کنترل وسیله نقلیه، تخطی از سرعت مطمئنه، تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز، عدم رعایت فاصله.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این چند روز بارندگی و لغزندگی جاده ها تصادفات با خسارت و جراحات سطحی بوده و خوشبختانه تصادف جدی نداشتیم.

وی به مناسبت تداوم بارندگی ها تصریح کرد: در این شرایط لغزنده بودن جاده ها ایجاب می کند رانندگان با احتیاط و احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

دستگیب گفت: برخی از گردنه ها که فاقد طرح زمستانی هستند در زمان بارش برف تیم اعزام می شوند مانند گردنه سرمیل، گردنه خسروآباد و گردنه پلنگان که هم اکنون نیروهای پلیس به صورت 24 ساعته برای سهولت در تردد و جلوگیری از تصادفات در آن ها حضور دارند. “

وی تصریح کرد: پرهیز از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز مهمترین توصیه پلیس به رانندگان در جاده های لغزنده است و همچنین به هموطنانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند توصیه می شود از تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ استفاده کرده و قوانین را رعایت کنند. با خیال راحت رانندگی کنید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید