تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان یزد شناسایی شد / رانندگان با زنجیر چرخ

ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782539

حاجی ده آبادی، رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به شناسایی ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان یزد، گفت: رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حاجی ده آبادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه امروز تمامی محورهای استان نیمه بارانی است اما تردد شناسایی شده و تمامی راه ها و محورهای مواصلاتی استان باز است، گفت: استان های علی آباد، سقوید و کرمانشاه باز است. . در بیست و چهار ساعت گذشته برف باریده ایم اما محدودیت ترافیکی در این گردنه ها نداریم.

وی در ادامه گفت: رانندگان و همکاران روستایی که به دلیل لغزنده بودن جاده ها قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با توصیه به رانندگان برای رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی صحیح با خودروهای جلو، افزود: رانندگان با وجود باز بودن تمامی محورها، نکات ایمنی را رعایت کرده و تجهیزات زمستانی برای جلوگیری از خطر و همچنین نیروی انتظامی را در اختیار داشته باشند. آژانس‌ها. سمت پلیس. «به یاد داشته باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید