بارش برف و باران در جاده های 18 استان و مسدود شدن 20 محور / تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800528

رئیس مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به بارش برف و باران در جاده های بسیاری از استان ها، تردد در محورهای کوهستانی و برفی با تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر عاشوری، رئیس مرکز مدیریت راه‌ها در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ای کشور گفت: در کشور باز و تردد در آن عادی است.

وی تاکید کرد: با توجه به بارش برف و باران در جاده های بسیاری از استان ها، تردد در محورهای کوهستانی و برفی با تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ ضروری است.

3 پرترددترین بزرگراه های کشور دیشب

رئیس مرکز مدیریت راه ها گفت: دیشب بیشترین تردد در محورهای کرج – تهران با 131 هزار تردد، تهران – کرج با 122 هزار تردد و کرج – قزوین با 111 هزار تردد به ثبت رسید.

انسداد بزرگراه زال-خرم آباد/20 به دلیل کاهش ایمنی مسدود شده است

آشوری با اشاره به مسدود شدن چندین راه به دلیل سیل و ناامنی گفت: هم اکنون محور رامیان – اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک – دیسین، محور شهداد – نبندان، خرم آباد – پلدهتر، جاده سی سخت – پادنا، محور سروآباد – پاوه، محور گنجمه – تویسرکان در استان همدان، جاده پونل – حلخال، محور وزک – بلده، محور هشتگرد – طالهان و محور لاسم – ارجمند به نبود استان در صورت نبود استان در ایمنی جاده .

وی بیان کرد: همچنین محور بندر هومیر – بندرلنگه، محور بندر حمیر – بندرعباس، محور میل نادر – سفید آبه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور دهگلان – حسین آباد و دالکی – براجان. محور تا سفارشات بعدی بسته است.

رئیس مرکز مدیریت راه ها افزود: همچنین محور یاسوج – چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده پاتاوه – دهدشت در استان گهکیلویه و بویراحمد، محور پل زال. -بزرگراه خرم آباد 12 کیلومتری استان لو و محور مهاباد – پیرانشهر در استان آذربایجان غربی «پس از آن به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شد.

ترافیک سنگین در برخی از محورهای شهریار – تهران و بزرگراه قزوین – کرج

عاشوری در خصوص آخرین وضعیت جاده تهران-شمال گفت: دوربین های مداربسته هم اکنون تردد در مسیر معکوس محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و محور قزوین – رشت را نشان می دهند.

وی در تشریح وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور قزوین – کرج، حدفاصل مهرویلا به مهرشهر، حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک، ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – تهران، محورهای وردآورد و چیتگر و ترافیک سنگین است. در محور شهری تهران حدفاصل میدان معدن تا شهرقدس را داریم.

بارش برف و باران در جاده های 18 استان / کندوان و هراز

رئیس مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت هواشناسی راه های کشور گفت: هم اکنون در برخی از محورهای آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، مازندران، چهارمحال، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر بارش برف و باران وجود دارد. و اهما استان گلستان.

آشوری ها همچنین از بارش باران در بخش هایی از استان های ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس و یزد خبر دادند.

وی گفت: در حال حاضر محورهای چالوس و هراز برف و باران و محور فیروزکوه و بزرگراه تهران – شمال و محور قزوین – رشت مداخله هواشناسی ندارند.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور افزود: در سایر جاده های کشور بارش و مداخله هواشناسی خاصی نداریم.

ترافیک جاده ای در شب 8.3 درصد کاهش یافت

عسیری گفت: کل تردد ثبت شده در جاده ها در 24 ساعت گذشته بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از رصد 21 هزار و 172 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته 8.3 درصد کاهش نشان می دهد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد جاده ای 12.2 درصد بوده که بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعت 4 تا 17 بامداد بوده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید