بارش برف گردنه پنجه عقاب را در چهارمحال و بختیاری مسدود کرد/ زنجیر چهار، ضرورت سفر در مسیرهای کوهستانی

ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793254

خسرو کیانی گفت: محورهای فرعی اکثرا باز است به جز گذر مسی روستای موگویی این معبر در این ایام سال همیشه بسته و عادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: بارش رحمت الهی از روز گذشته در روستاها آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مناطق سردسیر و معابر صعب العبور استان بارش برف به صورت برف گزارش شده است خاطرنشان کرد: تاکنون مشکل خاصی در تردد وجود ندارد و تمامی محورهای اصلی مواصلاتی استان باز بوده و با زنجیر چرخ در آنها تردد می کنند. ممکن است.

کیانی ادامه داد: محورهای فرعی به جز معبر زنبورهای عسل روستای موگویی اکثرا باز است، این معبر در این ایام سال همیشه بسته و عادی است، همچنین تردد در لبد بازفت کند و عوامل ترافیکی فعال است. در این مسیر و مسیر بازگشایی می شود.
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بقیه محورها باز است، افزود: در مناطق زلزله زده بارندگی بیشتر به صورت بارانی است و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی به هم استانی ها توصیه کرد در این ایام از سال از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز از وسایل زمستانی استفاده کنند و همچنین از سوخت کافی و نداشتن نقص فنی خودرو اطمینان حاصل کنند و سپس راهی جاده شوند.
کیانی یادآور شد: رانندگان هنگام عبور از معابر صعب العبور حتما زنجیر چرخ داشته باشند زیرا متخلفان با دوربین های مدار بسته شناسایی و تحمیل می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید