همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه لغزنده است/ تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801447

کیهسروف گفت: هم اکنون در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش برف و باران هستیم و تمامی جاده ها لغزنده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: هم اکنون در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش برف و باران هستیم و تمامی محورها لغزنده است.

وی با بیان اینکه تردد در استان کرمانشاه بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست، گفت: تنها محور مسدود شده، محور نودشه – مریوان است که البته از ماه گذشته مسدود شده است.

دستغیب گفت: تمامی محورهای اصلی مواصلاتی کرمانشاه هم اکنون باز است اما تردد در آن به کندی انجام می شود.

وی گفت: محورهای مواصلاتی اورامانت، گردنه سرمیل، کلاجه ملماس، خسروآباد و بیدسره بیشترین بارش برف و باران را داشتند و تردد با کندی انجام شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: مردم از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند و در صورت اجبار به تردد حتما از تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند چرا که باید در تمامی محورهای مواصلاتی استان استفاده شود. “

دستغیب با بیان اینکه نیروهای پلیس راه در تمامی مبادی شهر مستقر هستند و ترافیک به شدت کنترل می شود، خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت نداشتن زنجیر چرخ، اجازه خروج از شهر را ندارند.

وی افزود: رانندگان در صورت تردد بدون زنجیر چرخ علاوه بر ایجاد مشکل در تردد سایر وسایل نقلیه نیز اختلال ایجاد می کنند.

دستغیب گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط جوی استان کرمانشاه تاکنون حادثه قابل توجهی در محورهای مواصلاتی نداشته ایم. اما عملیات برف روبی و نمک پاشی با حضور ماموران پلیس راه به صورت مستمر انجام می شود. “

وی با تاکید بر اینکه تیم های پلیس راه با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند، افزود: رانندگان در صورت اجبار به تردد باید از وضعیت فنی خودروهای خود مانند لاستیک، چراغ، برف پاک کن و بخاری اطمینان حاصل کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید