70 درصد از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در مسیر تردد زائران است/ ادامه ممنوعیت تردد به سمت مرزها


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896547

محمد حیدری با بیان اینکه 70 درصد از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در مسیر تردد زائران است، گفت: ممنوعیت تردد به سمت مرزها ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: 70 درصد از محورهای مواصلاتی استان در مسیر تردد زائران به مرز خسروی و استان ایلام قرار دارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: با توجه به ترخیص زمین که بین تمامی دستگاه ها انجام شده، پوشش جاده ای شبانه روز برنامه ریزی شده و در حال اجراست.
حیدری اذعان داشت: ممنوعیت تردد به مرزها از طریق ستاد اربعین اعلام شده و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در هنگام ورود به عراق در مرزها وجود دارد محدودیت هایی از طریق ستاد اربعین اعلام شده است که از رعایت آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

حیدری تصریح کرد: در حال حاضر در محورها مشاهده می شود که تردد به سمت مرزها کاهش یافته است.

وی ادامه داد: از دو روز گذشته شاهد بازگشت زائران اربعین به کشور بوده ایم و به همین دلیل پوشش ترافیکی در تمامی محورها در نظر گرفته شده و موضوع ارتقای ایمنی و سلامت زائران در اولویت کاری ما قرار دارد.

حیدری بیان کرد: بر اساس تجربه اربعین در سال های اخیر بیشترین تصادفات در مسیر برگشت به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می دهد، بنابراین رانندگان باید زمان سفر خود را مدیریت کرده و پیش بینی های لازم را برای استراحت کافی در جاده داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید