تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه 25 درصد افزایش یافت.


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886753

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

فریبرز کرمی گفت: حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: از ابتدای سال تاکنون 61 میلیون و 224 هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است. تردد 48 میلیون و 816 هزار خودرو

وی افزود: همچنین در این مدت 52 میلیون و 598 هزار وسیله نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کردند که با 41 میلیون و 490 هزار تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش داشت.

کرمی گفت: همچنین هشت میلیون و 625 هزار وسیله نقلیه سنگین بار در جاده های استان کرمانشاه تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.

مدیر کل ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با شروع سفرهای تابستانی افزایش یافته است و به همین دلیل رانندگان باید با سرعت مطمئنه و مناسب رانندگی کنند چرا که بزرگترین تصادفات رانندگی همیشه در اثر کوچکترین بی احتیاطی اتفاق می افتد.


کرمی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه – بیستون با سه هزار و 252 هزار تردد و کمترین تردد در محور سومار – گیلانگرب با 91 هزار دستگاه توسط دوربین های هوشمند ثبت شده است.

وی از همه هموطنان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند و افزود: مردم می توانند قبل از حرکت در جاده ها با شماره تلفن 141 مرکز اطلاع رسانی راه ها از وضعیت فعلی جاده های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید