افزایش 23 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892234

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه پیشنهاد کرد؛

فریبرز کرمی گفت: در پنج ماهه امسال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 74 میلیون و 295 هزار تردد توسط دوربین های ثبت هوشمند ترافیک جاده ای در استان کرمانشاه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه 23 درصد افزایش داشته است. سال گذشته با 59 میلیون و 994 هزار بازدید. داستانی را بیان می کند.

وی افزود: 82 سامانه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه وجود دارد که اطلاعات تردد خودروهای عبوری اعم از نوع وسیله نقلیه، سرعت عبور، میانگین سرعت، مسافت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز را برای برنامه ریزی های لازم در این راستا ارائه می کنند. افزایش ایمنی و ترافیک

کرمی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 میلیون و 682 هزار دستگاه خودروی سنگین در جاده های استان کرمانشاه تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص تردد خودروهای سبک نیز گفت: 63 میلیون و 613 هزار دستگاه خودروی سبک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کردند که با تردد 50 میلیون و 954 هزار دستگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است. داستانی را بیان می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین تردد ثبت شده در محور کرمانشاه – بیستون با بیش از چهار میلیون دستگاه خودرو و تردد کمتری در محور پاوه – روانسر با اعتبار 48 هزار وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

کرمی گفت: تنها در مرداد ماه امسال 13 میلیون تردد جاده ای به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل 17 درصد افزایش را نشان می دهد، همچنین تردد وسایل نقلیه ورودی به استان کرمانشاه 30 درصد افزایش و تردد وسایل نقلیه از محدوده خارج می شود. استان در مردادماه 26 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هموطنان می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات 141 و یا با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه 141 به اطلاعات و اخبار ترافیکی، تصاویر لحظه ای دوربین های نظارتی جاده ها، وضعیت تردد و وضعیت آب و هوا در محورهای مواصلاتی دسترسی پیدا کنند تا با آگاهی از وضعیت موجود، با خیال راحت سفر کنند. شرایط ترافیکی در طول مسیر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید