خروج 23 هزار زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی به عتبات عالیات/ افزایش 19 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: بر اساس آخرین آمار 23 هزار زائر از پایانه مرزی خسروی عازم عراق شدند.

وی افزود: 435 ایرانی نیز از طریق پایانه مرزی خسروی به کشور بازگشته اند.

کرمی همچنین درباره گزارش روزانه وضعیت تردد خودروها در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه گفت: کل تردد وسایل نقلیه ورودی به استان 67 هزار و 288 وسیله نقلیه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه کل تردد خروجی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را 60 هزار و 385 دستگاه خودرو اعلام کرد.

به گفته کرمی، نسبت ورود خودروهای سنگین به استان 11 هزار و 322 دستگاه و تعداد خودروهای سنگین خروجی از استان 8 هزار و 818 دستگاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: مجموع آمار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به 639 هزار و 750 دستگاه رسید.

کرمی از افزایش 19 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به روز گذشته خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی کامل نیروی بازرسی به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین خبر داد.


تعیین وقت پیک برای بازگشت زائران از اربعین

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای بازگرداندن زائران توسط پیک در حال انجام است، اظهار داشت: مشکلی برای بازگشت زائران وجود ندارد و امکان تهیه بلیط به راحتی وجود دارد.


اعلام نرخ جابجایی مسافر در عراق

کرمی خاطرنشان کرد: نرخ انتقال زائران اربعین از مرز خسروی به کربلا با وانت و اتوبوس 200 هزار تومان و از مرز خسروی به سامرا 300 هزار تومان است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، هزینه سفر زائران اربعین از میدان نصرآباد تا پایانه مرزی خسروی با اتوبوس 10 هزار تومان و سفر 15 هزار تومان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید