توقف موقت تردد در مرز خسروی/ خروج 24 هزار زائر از مرز خسروی امروز


ساعت: 17:50
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895914

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با دانا گفت;

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از توقف موقت تردد در مرز خسروی خبر داد و گفت: خوشبختانه با رایزنی های استاندار کرمانشاه و سفیر ایران در بغداد این مشکل در حال رفع است.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص مشکلات به وجود آمده در مرز خسروی گفت: با توجه به استقبال زیاد زائران از مرز خسروی، امکانات لازم نبود. ارائه شده توسط مسئولین منظریه عراق که منجر به اختلال در تردد شد که خوشبختانه با رایزنی استاندار کرمانشاه و سفیر ایران در بغداد این مشکل در حال رفع است..


24 هزار زائر اربعین امروز از مرز خسروی خارج شدند

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ساعاتی پیش از خروج 24 هزار زائر اربعین از مرز خسروی خبر داد و گفت: ورود غیرمنتظره به مرز خسروی باعث ایجاد ترافیک و کندی تردد از این مرز و ایجاد اختلال مختصر در مرز خسروی شده است. ترافیک زائر، نیازمند مدیریت سفر است. توجه به اطلاعیه های رسمی بر عهده زائران است.

وی تامین آب خنک و نصب استراحتگاه های سرپوشیده برای زائران تا زمان عزیمت را مهمترین امر خدمت رسانی به زائران در مرز خسروی اعلام کرد و افزود: با رایزنی های انجام شده و ورود نیروهای استانی و لشکری مسئولین ادارات مختلف به زودی امکانات لازم و کافی را در اختیار عاشقان حسینی قرار می دهند.


مرگ زائر حناکین به دلیل عارضه قلبی ناشی از کهولت سن بوده است

حیدری همچنین از فوت یک زائر بر اثر عارضه قلبی بر اثر کهولت سن در جوار بیت الغیب کربلا خبر داد. .

دیدگاهتان را بنویسید