تردد حدود 205 هزار زائر از مرز زمینی و هوایی به عراق/ مردم از تردد به مرز مهران خودداری کنند.

تردد حدود 205 هزار زائر از مرز زمینی و هوایی به عراق/ مردم از تردد به مرز مهران خودداری کنند.

روز جدید سخنگوی فرج با اشاره به آمار تردد زائران اربعین گفت: حدود 205 هزار نفر از مرزهای زمینی و هوایی به عراق سفر کردند.

سردار مهدی حاجیان با اشاره به حضور نیروهای پلیس برای خدمت رسانی به مردم در ایام اربعین گفت: حدود 8 هزار نیروی انتظامی و 30 هزار نیرو در مرزها مستقر هستند و 240 گیت گذرنامه نیز در مرزها فعال هستند.

وی با اشاره به آمار خروج مردم از کشور برای مراسم اربعین ادامه داد: روز گذشته حدود 205 هزار زائر از طریق مرزهای زمینی و هوایی برای شرکت در مراسم اربعین از کشور خارج شدند. حدود 150 هزار نفر از آنها از مرز مهران عبور کردند. همچنان به بازدیدکنندگان توصیه می کنیم برای جلوگیری از ازدحام و تاخیر به مرز خسروی رفته و از مرز مهران خودداری کنند.

حاجیان با اشاره به حجم زیاد درخواست های گذرنامه در این ایام گذرنامه گفت: تاکنون 420 هزار گذرنامه سفر اربعین صادر و تعدادی از آنها با پست تحویل داده شده است.

وی افزود: پلیس از امروز 16 شهریورماه در خصوص صدور گذرنامه اربعین به‌روز می‌شود.» پنج مرکز ویژه صدور گذرنامه اربعین در تهران وجود دارد و از سوی دیگر بیش از 10 مرکز پلیس مشغول به کار هستند. با نظارت پلیس در این روزها از ساعت 8 الی 18 و روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 16 فعال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید