خروج بیش از 30 هزار زائر اربعین از مرز مهران فعال است


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896626

استاندار ایلام از خروج بیش از 30 هزار زائر اربعین از مرز مهران خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکلی برای ورود و خروج زائران از مرز مهران وجود ندارد. این نشان دهنده فعال بودن مرز مهران است.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین وضعیت خروج زائران از مرز مهران گفت: بیش از 30 هزار زائر از مرز مهران وارد خاک عراق شدند در حال حاضر مشکلی برای ورود و خروج از مرز مهران وجود ندارد، بدون زائر، در واقع باید گفت که حرکت زائران حسینی امروز نسبت به روزهای گذشته بسیار آرام بوده و این نشان از فعال بودن مرز مهران دارد.

به گفته استاندار ایلام، خوشبختانه زائران عزیز به توصیه های ستاد اربعین کشور گوش فرا داده اند و شاهد مدیریت زمان سفر آنها بوده ایم و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکرده اند، بنابراین می توان گفت که با افزایش خروج زائران از عراق مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در بیست و چهارم شهریور ماه شاهد هجوم مردم برای عبور از مرز و ازدحام جمعیت هستیم، گفت: 120 گیت برای خروج زائران در نظر گرفته شده است اما متاسفانه تنها 30 گیت ورودی در عراق وجود دارد که باعث می شود. تاخیر برای زائران .

استاندار ایلام در پایان در خصوص وضعیت ترافیکی شهرستان مهران نیز گفت: تردد در تمامی محورهای منتهی به مرزهای مهران روان است.


بیشتر بخوانید:

جو آرام در مرز خسروی/ تردد در بیشتر محورهای کرمانشاه روان است

دیدگاهتان را بنویسید