رفع مشکل تردد گذرنامه موقت از مرز مهران/ تردد بیش از 40 هزار زائر از مرز مهران به امامزاده ها در یک روز گذشته


ساعت: 09:10
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894880

استاندار ایلام در گفت و گو با خبرنگار دانا گفت;

بهرام نیا از رفع مشکل تردد با گذرنامه های موقت از مرز مهران خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته با مسئولان عراقی، تردد زائران دارای گذرنامه موقت از سر گرفته شد.

حسن بهرام نبا استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی گفت: متاسفانه ماموران مرزی عراق مستقر در مرز مهران به زائرانی که دارای مدارک موقت بودند اجازه ورود به کشور خود را ندادند که بلافاصله پس از مذاکره با مقامات عراقی مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه با اقدام پیگیری تردد زائران با پاسپورت موقت از سر گرفته شد، گفت: در حال حاضر تردد زائران حسنی با گذرنامه موقت بدون مشکل در حال انجام است..

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای روز شنبه تاکنون بیش از 40 هزار زائر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شده اند، افزود: اوج تشرف زائران به مرز مهران از 16 دی ماه آغاز می شود. شهریور اما الان هم حضور دارد. تعداد قابل توجهی از زائران برای ورود به عراق در مرز مهران حضور دارند، در واقع پیش بینی می شود بیش از 65 درصد زائران اربعین از مرز بین المللی مهران برای زیارت عتبات عالیات عبور کنند.

بهرام نیا در ادامه با بیان اینکه هم اکنون تردد زائران از مرز مهران به صورت روان انجام می شود، گفت: نسبت به سال های گذشته تعداد گیت های خروجی را افزایش داده ایم و حدود 100 گیت در این زمینه در نظر گرفته شده است..


بیشتر بخوانید:

عراقی ها از ورود زائرانی که دارای گذر موقت هستند جلوگیری می کنند

صدور 300 هزار برگه تردد برای اربعین

دیدگاهتان را بنویسید