عبور 35 هزار نفر از مرز مهران/ امکان پارک 70 هزار خودرو در مهران


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894627

فرماندار مهران گفت: 35 هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند و امکانات پارک خودرو در مرز مهران وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عباس شفیعی فرماندار مهران در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در روز گذشته 35 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند و نسبت به روز گذشته 50 درصد افزایش تردد از مرز مهران را شاهد بودیم.

وی افزود: اقدامات زیرساختی گسترده ای از ماه های گذشته تاکنون انجام شده است تا بتوانیم خدمات رسانی مناسبی به زائران در امامزاده ها داشته باشیم، از این رو امکانات مختلفی از برپایی موکب ها تا اسکان زائران و پارکینگ مهیا شده است.

شفیعی همچنین گفت: بیش از 60 موکب در مرز مهران فعالیت خواهند کرد که از سایر استان ها در مرز مهران مستقر می شوند و به پخت و پز، شام، صبحانه و … می پردازند. در برنامه شما

فرماندار مهران خاطرنشان کرد: در ایام اربعین در شهرستان مهران ظرفیت پارکینگ 70 هزار خودرو ایجاد شده است و پارکینگ اربعین در زمینی به مساحت 60 هزار هکتار نسبت به سال های گذشته مجهزتر است و ظرفیت آن بین 40 است. 000 و 45000.

فرماندار مهران تصریح کرد: 700 دستگاه اتوبوس از مرز مهران برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده و کار انتقال زائران به نقاط مختلف کشور را انجام می دهند، همچنین تیم های بهداشتی و درمانی از مناطق مختلف کشور نیز در نظر گرفته شده است. برای سلامتی زائران اربعین در مرز مهران مستقر شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید