فرمانده مرزبانی: عراق زائر نمی پذیرد/ هر 4 مرز زمینی بسته است

فرمانده مرزبانی: عراق زائر نمی پذیرد/ هر 4 مرز زمینی بسته است

روهر نه : ما با گارد مرزی عراق هماهنگ هستیم، این کشور نه زائر را می پذیرد و نه وارد عراق می شود.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: تردد از مرزهای زمینی به عراق امکان پذیر نیست و تا زمان اعلام سازمان حج، مردم نباید به مرزهای زمینی مراجعه کنند.

سردار احمدعلی گودرزی برای بازدید از پایانه مرزی بین المللی مهران، آمادگی عملیاتی مرزبانان را ارزیابی کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار مرز بسته است و از هموطنان خواهشمندیم به این مرزها نروند چرا که سفر کنید. عبور از مرز زمینی با عراق امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به آماده بودن زیرساخت ها در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران، افزود: در هماهنگی با مرزبانان عراقی هستیم، این کشور اجازه تردد زائران و قاچاق در عراق را نخواهد داد.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مجوزی از سوی مسئولان برای نمازگزاران عزیز صادر نشده است، افزود: در حال حاضر به دلیل عدم صدور مجوز از سوی دولت عراق، تردد از مرزهای زمینی امکان پذیر نیست و مردم تا زمان اعلام رسمی دولت عراق «و پیام سازمان حج به مرزهای زمینی اشاره نکند، زیرا تاکنون هیچ مرز زمینی برای نمازگزاران عزیز باز نشده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی کشور در پایان اظهار داشت: در حال حاضر در حال گفتگو با شما در خصوص محل پایانه شهدای قاسم سلیمانی در مهران هستم. مرز بسته است، بنابراین هیچ نمازگزاری قصد زیارت حرم امام حسین (ع) را ندارد، «به امید اینکه عراق ویزا صادر کند وارد مرز نشوید، زیرا محدودیت ها کامل و صد در صد است.

دیدگاهتان را بنویسید