تلاش برای اعزام 10 کاروان زائر کرمانشاه به عتبات عالیات از مرز خسروی


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876832

سعید کریمی کو گفت: در صورت موفقیت آمیز بودن پیگیری های استانداری کرمانشاه از مسئولان، ده کاروان زائران کرمانشاهی از مرز خسوری به عراق اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید کریمی خو در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار کرد: در جلسه با استاندار، با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت و تفاهم نامه ایران و عراق، مقرر شد مرزهای کشور برای ارسال زمین به کشور بازگشایی شود. در همین رابطه سهمیه اعزام ده کاروان به استان کرمانشاه در نظر گرفته شد.

وی افزود: وی در دیدار با استاندار کرمانشاه گفت: از سهمیه استان برای اعزام 10 زائر کاروانی به عتبات عالیات از طریق مرز خسوری استفاده می شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: در این راستا استاندار کرمانشاه در تلاش است با هماهنگی های لازم با دستگاه های متولی از جمله سازمان حج و زیارت و سایر دست اندرکاران در صورت بازگشایی مجوز بازگشایی مرز خسروی، کاروان ها از این مرز به عتبات عالیات اعزام می شوند.

کریمی خو گفت: در حال حاضر مبدأ اعزام ده کاروان کرمانشاهی به عتبات عالیات، مرز مهران است، اما در صورت موفقیت آمیز بودن پیگیری های استانداری از مسئولان، این ده کاروان از مرز خسوری اعزام می شوند. .

وی افزود: در صورت موکول شدن بازگشایی مرز خسوری به اربعین، ده کاروان از کرمانشاه از این پس از مرز مهران اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: با برآورد قیمت هتل، هزینه ایاب و ذهاب از ایران تا مرز و از مرزهای عبادتگاه به اماکن مذهبی در تلاش هستیم بسته های عبادی مناسب برای ارسال تهیه کنیم. به مکان های مقدس

کریمی خو گفت: در تلاش هستیم تا هفته آینده زمان و هزینه اعزام ده سکاندار به زائران کرمانشاه به عتبات عالیات را اطلاع رسانی کنیم.

وی بازگشایی مرز کرمانشاه را متعلق به سازمان حج و زیارت استان دانست و گفت: با هماهنگی و اخذ مجوز، این بازگشایی این مرز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید