تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کرمانشاه انجام می شود


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817171

کیخسرو دستغیب گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به روال عادی و روان انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیحسرو دستگیب در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به روانی در جریان است.

وی با بیان اینکه مشکلی در تردد وجود ندارد، افزود: تمامی دستگاه های کمکی و خدماتی به ویژه پلیس راه با ساماندهی گشت های محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در جاده های استان حضور دارند.

دستغیب از آمادگی کامل پلیس برای خدمات رسانی به مسافران خبر داد و تصریح کرد: از رانندگان دعوت به عمل می آید با توجه به ایام تعطیل با صبر و حوصله، رعایت قوانین و مقررات، صبوری و پرهیز از سرعت غیرمجاز را در دستور کار قرار دهند. .

وی با تاکید بر اینکه رانندگان از انجام هرگونه تخلف خودداری کنند، تصریح کرد: رانندگان نیز توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی را در قالب رسانه ها و فضای مجازی گوش دهند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در طرح نوروزی پلیس راه که از قبل از تعطیلات نوروزی آغاز می شود، روزانه 90 تیم به صورت محسوس و نامحسوس ساماندهی و به جاده های استان اعزام می شوند.
دستغیب خاطرنشان کرد: تمامی ترددها به صورت فیزیکی و همچنین از طریق سامانه های هوشمندی که هم اکنون فعال هستند، کنترل می شود.

وی افزود: در صورت ارتکاب تخلف از سوی راننده به منظور ارتقای ایمنی تردد، با رانندگان متخلف برخورد قاطع می شود.

دستغیب گفت: تاکنون محورهای کرمانشاه – صحنه، کرمانشاه – اسلام آباد و کرمانشاه – سنندج پرترددترین محورها بوده و محورهای اورامانات نیز دو طرفه تردد دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رانندگان در تردد در جاده های دو طرفه از سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید