تمامی محورهای استان یزد باز است/ تردد موتورسیکلت ها در جاده لغزنده ممنوع است


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917328

حاجی ده آبادی رئیس پلیس راه استان یزد گفت: با توجه به بارش برف در محورهای روستایی و کوهستانی استان با مساعدت عوامل راهداری تمامی محورهای برون شهری استان باز است و تردد خودروها مشکلی ندارد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص آخرین وضعیت راه های استان یزد گفت: طی دو روز گذشته شاهد بارش برف و باران در محورهای روستایی و کوهستانی استان بوده ایم و با مساعدت عوامل راهداری، تمامی جاده های استان یزد شاهد بارش برف و باران بوده ایم. سرک های روستایی این ولسوالی هم اکنون باز بوده و مشکلی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان یزد افزود: از چند روز گذشته شاهد بارش برف در گردنه های برفگیر علی آباد، سعید آباد، سوخوید، بیداهوید و هرنق و هامانا بودیم که این محورها پاکسازی و تمامی محورهای سنگین و سنگین انجام شده است. خودروهای نیمه سنگین آماده حرکت هستند.»

وی با بیان اینکه شهروندان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و برفی پرهیز کنند، ادامه داد: شهروندان سعی کنند برای سفرهای مهم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی حتماً نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

حاجی ده آبادی گفت: رانندگان قبل از سفر با خودروی شخصی علاوه بر استراحت کافی، وسیله نقلیه خود را از نظر فنی بررسی کرده و هنگام عبور از مناطق کوهستانی زنجیر چرخ ببندند و از ضد یخ و ایمنی خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان باید به توصیه های ایمنی توجه کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 169 آیین نامه راهنمایی و رانندگی جاده ای، تردد موتورسیکلت در زمان لغزنده بودن معابر برای ایمنی خود و جلوگیری از اجرای قانون شهروندان ممنوع است. برای رانندگی در بزرگراه ها نباید از موتور سیکلت استفاده کرد. و جاده های لغزنده نسازید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید