تردد در بزرگراه های پایتخت امروز 11 بخمن 1401/ تردد موتورسیکلت ممنوع است.

تردد در بزرگراه های پایتخت امروز 11 بخمن 1401/ تردد موتورسیکلت ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: موتورسواران در این شرایط بارشی و برفی از تردد در جاده ها خودداری کنند.

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی بزرگراه های پایتخت در بامداد سه شنبه 20 دی ماه 1401 در بهمن ماه گفت: با رصدی که امروز در جاده های تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالایی بودیم. ترافیک و شروع ترافیک به دلیل شروع بارندگی و بارش برف در خیابان های تهران.

وی ادامه داد: شهید همت در جهت غرب به شرق اطراف جنت آباد، شهید حکیم در جهت غرب به شرق از شهید ستاری، در جهت غرب به شرق از جناح شیخ فضل الله دارای تردد هستند.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، امام بزرگراه علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از قبل از پل صیاد، جاده چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، جاده غرب به شرق از گلها. و در ترافیک صبحگاهی در بزرگراه چیتگر به آزادگان می بینیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تاکید کرد: موتورسواران از تردد در جاده ها در این شرایط بارانی و برفی خودداری کنند زیرا این وسیله نقلیه در این شرایط به شدت خطرناک و خطرناک است و در صورت کوچکترین لغزش سریعا از مسیر خارج می شود. جاده از کنترل خارج می شود و واژگون می شود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید