پلیس راهور تردد موتورسیکلت ها از تونل های تهران را ممنوع کرد

سرهنگ “علی اصغر شریفی” رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در محورهای اصلی تهران در روز شنبه هفتم آبان خبر داد و از موتورسواران خواست به دلیل تردد در داخل تونل ها از کلاه ایمنی استفاده کنند و از تردد در داخل تونل ها به علت آلودگی هوا خودداری کنند.


به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ «علی اصغر شریفی» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شلوغی و ترافیک شدید شهر تهران در روز شنبه هفتم آبان خبر داد.

به گفته وی، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق جنت آباد، حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق جناح، بزرگراه امام علی (ع) در جنوب جهت شمال از گلشندوست، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه علامه از دهکده، بزرگراه شهید زین الدین در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه یادگار امام(ع) ، در مسیر جنوب به شمال از گلاب، مسیر جنوب به شمال چمران در تقاطع حکیم به همت، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبانیاد مسیر غرب به شرق جاده مخصوص گلها و آزادراه چیتگر به آزادگان دارای بار ترافیکی سنگین است.

وی همچنین گفت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از یادگار و جهانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر نواب جنوب به شمال از نهم دی نیز دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ شریفی افزود: اکیپ های پلیس راه تهران بزرگ به منظور اجرای طرح تراز و پرهیز از تعویض ناگهانی خودروها برای ورود به رمپ و خروجی بزرگراه ها در بزرگراه ها حضور دارند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از موتورسواران خواست قبل از استارت زدن موتورسیکلت خود از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند و به دلیل سهل انگاری و عدم استفاده از کلاه ایمنی در جاده ها جان خود را به خطر نیندازند.

وی همچنین از تردد در داخل تونل ها به دلیل تجمع گازهای آلاینده و احتمال واژگونی ناگهانی به دلیل بیهوشی و تصادفات غیرقابل برخورد هشدار داد.

وی به آنها پیشنهاد کرد همیشه از کلاه ایمنی و استاندارد برای رفت و آمد خود در شهر استفاده کنند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید