پلیس راهور تهران: تردد کامیون ها در شب های قدر ممنوع است

پلیس راهور تهران: تردد کامیون ها در شب های قدر ممنوع است

روز جدید رئیس پلیس راهور تهران گفت: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین که معمولاً از ساعت 23 تا 5 صبح مجاز و رایگان است، در شب‌های قدر در خیابان‌های تهران ممنوع است و پلیس قانون توقیف کامیون‌ها را اجرا می‌کند.

سردار محمدحسین حمیدی درباره ساماندهی ترافیک شب قدر در پایتخت گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در شب قدر و با حضور صد درصدی در اطراف مراسم شب قدر به ویژه امامزاده، تکایا و حسینیه تدابیر ویژه ترافیکی خواهد داشت تا تردد و نظم را تسهیل کند. به حضور حاضران در مراسم رسیدگی خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: ممکن است در برخی از معابر که برای مراسم در نظر گرفته شده محدودیت ترافیکی داشته باشیم.

وی گفت: تردد کامیون ها و خودروهای سنگین که معمولاً از ساعت 23 تا 5 بامداد مجاز و آزاد است، در شب های قدر در خیابان های تهران ممنوع است و پلیس برای توقیف کامیون ها اعمال قانون می کند.

حمیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از حاضران در مراسم شب قدر و مراسم عزاداری شب شهادت مولای متقیان علی (ع) با لباس های تیره حضور خواهند داشت، رانندگان باید مراقب قوانین راهنمایی و رانندگی باشند. از پارک کردن خودروها در مناطق ممنوعه که مزاحم دیگران می شود و نظم را مختل می کند خودداری کنید.

این افسر پلیس یادآور شد: بدیهی است همکارانم در معابر مختلف راهنمایی های لازم را در خصوص پارک شرکت کنندگان در پارکینگ خواهند داشت ضمن اینکه راهروهای بزرگراه نیز با توجه به افزایش ترافیک تا سحر تحت نظارت و توجه پلیس قرار دارند. “

دیدگاهتان را بنویسید