محدودیت های ترافیکی در محور تهران – شمال روز جمعه اعلام شد/ تردد کامیون ها و تریلی بوس ها در محور کرج – چالوس ممنوع است.


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886111

کاپیتان علی بابازاده گفت: از امروز پنجشنبه ساعت 13 تردد موتورسیکلت، کامیون، کامیونت و تریلر در محور کرج – چالوس ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سروان علی بابازاده رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص محدودیت های ترافیکی آخر هفته در این استان گفت: از امروز پنجشنبه ساعت 13 تردد موتورسیکلت ها، کامیون ها و … ، تردد وانت و ترولی بوس در محور کرج – چالوس ممنوع است.

بابازاده با اشاره به اینکه محدودیت مذکور تا ساعت 6 صبح روز شنبه ادامه دارد، افزود: روز جمعه ساعت 15 از میدان امیر کبیر و آزادرا اول تهران – شمال به سمت چالوس محدودیت تردد داریم که به این معنی است که محور بسته خواهد شد

وی با تاکید بر اینکه از ساعت 18 روز جمعه تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج یکطرفه می شود، گفت: هفته گذشته محور خراز به مدت چهار روز مسدود شد و از شنبه هفته آینده به دلیل موعد مقرر. برای فعالیت های ساختمانی، امکان مسدود شدن وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید