اعلام محدودیت ترافیکی در آخر هفته / فرصت یک طرفه چالوس و هراز جمعه شب

اعلام محدودیت ترافیکی در آخر هفته / فرصت یک طرفه چالوس و هراز جمعه شب

روز جدید : مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ساماندهی تردد در آخر هفته در جاده ها خبر داد.

پلیس راهنمایی و رانندگی در اطلاعیه ای به تشریح ممنوعیت ها و محدودیت های تردد جاده ای در تعطیلات آخر هفته پرداخت و اعلام کرد: – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته این ممنوعیت شامل حرکت موتورسیکلت های امداد و نجات در حین انجام ماموریت نمی شود. »

همچنین بر اساس اعلام پلیس راهور، «تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 5 خردادماه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و روز یک شنبه 17 خرداد ماه سال جاری تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع است. مسیر مرزن آباد به کرج و تهران.»

در جاده هراز تردد تریلر ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیون‌ها به جز مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه و از ساعت 18 الی 24 پنجشنبه و جمعه ممنوع است. همچنین تردد از رودچن به آمل از ساعت 14 الی 22 روز جمعه 5 خرداد ماه و در صورت اطلاع مأموران پلیس راه از ساعت 16 تا 22 از جاده آب اسک به رودهن ممنوع است. در منطقه مشا یک طرفه خواهد بود.»

بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی، محور حلوس و هراز با افزایش ترافیک یک طرفه می شود و بازگشت از شمال کشور با تشخیص فرمانده میدان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید